hoihoi ik ben op 24 oktober bevallen van een zoon.na 5 weken werd ik weer ongesteld,nu ben ik al 11 weken niet meer ongesteld geweest, terwijl ik al gestopt ben met borstvoeding. Ook is mijn afscheiding nog net zo erg als toen ik zwanger was.Wij hebben wel sex gehad met condoom, stiekem ben ik bang en denk ik of dak toch weer zwanger ben.Mijn buik staat ook nog zo bol Bleef bij jullie de ongesteldheid ook zo lang weg en afscheiding ook zo erg?
Ik werd na ongeveer 12 weken weer ongesteld en de afscheiding begint nu pas weer normaal te worden. En anders gewoon een testje doen weet je het zeker.
Bij mij is het ook een hele tijd nogal onregelmatig gegaan, maar ik zou idd voor de zekerheid gewoon even een testje doen!
ik ben 22 oktober bevallen,en mijn menstruatie loopt alweer normaal.misschien voor de zekerheid testen.elk lichaam is anders he
ik zou ook even testen, ik heb me al heel vaak zwanger gevoeld na de bevalling maar dat had in mijn geval ook met ontzwangeren te maken, in jouw geval zou ik testen, zeker omdat je nog niet ongesteld bent geworden na de 1e keer.
ik zou ook testen.. Door de bv ben ik nog steeds niet ongesteld geweest en ben de laatste 2 weken weer zo misselijk met vlagen.. net als bij een zwangerschap, maar ik heb dan nog geen seks gehad dus dat kan ik gelukkig uitsluiten..whahaha...je lichaam moet weer in balans komen.. Geef je bv dan zal ook de menstruatie of niet zijn of heel onregelamtig... Bij de andere kids gaf ik geen bv en was ik nadat het vloeien van de bevalling was gestopt meteen weer normaal ongesteld.. ik heb het toen nooit onregelmatig gehad, maar dat verschilt per persoon.. ik zou een test doen.. dan weet je t zeker..
Hoi hoi, Ik was na 2 maanden alweer ongi ondanks de borstvoeding. Maar de ongesteldheid komt nog niet regelmatig. Ik zat ook even peentjes te zweten hoor deze dagen, maar ik ben gelukkig ongesteld geworden vanmorgen. De ene keer duurt het langer dan de andere en soms juist weer korter. Zou ook even testen...als het wel zo is zou je dat zeker moeten zien nu. Sterkte!
Herken je gevoel wel hoor. Doordat ik de pil slik heb ik elke mnd een bloeding, maar toch heb ik het idee zwanger te zijn. Heb het altijd koud, af en toe spanning op mijn borsten met melk uitvloed (geef nu 5 mnd geen bv meer) en nog meer klachten die ik had toen ik zwanger was. De vlk zei tegen mij dat het normaal is om tot een jaar na de bevalling te denken dat je zwanger bent. Ze zei dat dat komt omdat het zo'n emotionele tijd is dat je hersenen dit niet los kunnen laten en je daardoor door dingen waarvan je zelf eigenlijk weet dat ze normaal zijn toch denkt zwanger te zijn. Klinkt misschien een beetje raar, maar op mij is het zeker van toepassing.
wat fijn om te lezen. soms dan heb ik ook het gevoel ben ik nou zwanger? maar dat kon tot voor kort zeker niet. Maar mijn menstruatie was voor mijn zwangerschap niet elke keer hetzelfde. Nu was ik vrij snel weer ongesteld geworden en het liep 3x gewoon zoals een gemiddelde menstruatiecyclus. Nu weer niet dus is geen pijl op t trekken blijkbaar
Vond ik ook erg fijn om te horen ja. Ik dacht echt dat ik gek aan het worden was. ZO vaak gedacht zwanger te zijn! Zelf al een paar keer getest. Maar nee hoor, niks aan de hand. Niet dat het erg zou zijn als ik nu weer zwanger zou zijn, maar toch nog liever even niet.