Ik heb gisteravond een test gedaan. Maar de controle streep verscheen niet. Dus ongeldig... Keek ik vanmorgen.... Stond de controle streep er EN een plus!! Dus ik keek me vriend aan en hij mij en me moesten allebei lachen.. want STEL!! Gelijk weer een test gedaan... En die gaf negatief Nu weet ik dat je een test na 10 min. niet meer betrouwbaar is.. Maar vind het toch appart! Zit nog steeds in twijfel.. Misschien dat die 2e niet goed was Zijn er meer die dit wel eens hebben gehad? Het was trouwens een 2-pack verpakking.. Groetjes, Doula
De test is idd sowieso na de afleestijd niet meer geldig, maar helemaal niet als er ook geen controlestreep verscheen. Dan moet je je 0,0 op die test vastpinnen. Zegt echt helemaal niks. Je kunt beter even bij KV 2 testen voor 5 euro halen en opnieuw testen. Die zijn goedkoop en betrouwbaar, en de KV is nog net open...
mijn eerste positieve test werd pas na 20 min. licht positief...de test de dag erna negatief....en kijk eens naar mn banner
Hey lieve meiden! Bedankt voor jullie medeleven! Ik moet mezelf en jullie teleurstellen... IK WAS TE LAAT!!!!!!!!!!! Dus... ik moet wachten tot na het weekend!! Wat vreselijk haha! @ Pandora: ECHT WAAR??? Dus het kan wel... Oeh.. Ik ben nu wel heeeel nieuwsgierig hoor...
Ja echt doen hé! Ben je ook meteen een paar dagen verder en is de kans groter dat die niet meer zo wazig is!
Kan dat ook nog? Maar wat ik dus bij de eerste post vertelde.. Denken jullie echt dat er een mogelijkheid is dat ik wel zwanger ben??
Ja tuurlijk kan je bij de apotheek ook een zwangerschapstest halen Welke dag van je cyclus ben je eigenlijk?