hartelijk bedankt allemaal! Zag dat een aantal van jullie ook net zwanger zijn ook jullie van harte!!
Hallo Meiden, IK wordt nu wel erg nieuwsgierig als ik dit allemaal lees... want het is 2 dagen geleden van het laatste bericht! Ik denk dat het bij mij ook het geval is dat het schommelt nog.. Ik ben al 10 dagen overtijd, hiervoor netjes een cycles van 30/31 dagen.. wel last van mijn onderbuik, heb ineens wat puisjes... maar m'n test was vanochtend negatief.. Zijn er meer mensen die al zo lang overtijd zijn?? Ik vind het echt irritant dat het zo lang duurt!
Ja geniet ervan! Had eerder al een bericht geplaatst voor je, maar is volgens mij niet aangekomen hier.. heb daar (helaas wel vaker last van).. ik ben ook nog steeds aan het hopen, maar heb duidelijk negatieve testen... terwijl ik hiervoor al al een aantal maanden een vaste periode heb....
@ Roosje30 Ik heb hier op het forum wel meer berichten gelezen dat bij sommige pas later in de zwangerschap( rond de 6 weken) de test positief is! Ik heb zelf de clear blue digital gebruikt dan heb je niet van die vage streepjes er staat gewoon zwanger(en hoe lang ongeveer) of niet zwanger! Succes!