nou hier ben ik dan weer!!! ik kon het niet laten en heb vandaag een early predictor gedaan en er kwam een 2e lichte roze streep. ik juich nog niet te hard maar kan wel al rustig mede delen dat ik voorzichtig op een roze wolkje zit!!!
hai meissie ik wil je niet je hoop afnemen,maar die testen staan erom bekend dat ze vals positief testen. Misschien toch maar voor de zekerheid een andere gevoelige test er tegen aan gooien bv.kruidvattest Ik hoop voor je op een knaltest Groetjes Sara
hey sara, nou is niet erg hoor daarom juich ik ook niet te vroeg ik heb ook erg vroeg getest ik hoop natuurlijk dat het wel zo is had ook al met een cb getest 6 dagen voor nod..ja ben erg ongeduldig en die gaf ook een 2e lichte streepje dus ik ben benieuwd of mijn menstruatie ook daadwerkelijk weg blijft
hier zelfde schuitje.. bijna NOD en vrijwel geen klachten.. ongekent overigens.. normaal lijk ik wel schijnzwanger... vriend zegt dat ik vergeet achtig ben en ik merk enorme stemmingswisselingen.. jmjaja, dat laatste kan ook met ongi te maken hebben... Ondertussen weet ik wel.... IK HAAAAAT WACHTEN!! GRR... sorry..
Same here... Ik kan pas donderdag testen...maar merk ook niet echt veel...gister toen we gingen slapen last van maagzuur en zo nu en dan een raar gevoel onder in de buik...maar ja kan vanalles zijn he.....maar stiekem hopen me vriend en ik dat we zwanger zijn hihi... Hoop dat ik mezelf kan bedwingen tot donderdag...ppffff duurt nog zoooo lang En voor degene die bijna haar NOD heeft.....my fingres are crossed!!!!
Vandaag is mijn NOD... maar nog geen bloed gezien. Heb wel al een paar dagen last van lage rugpijn. Dat heb ik normaal nooit als ik ongesteld moet worden. In de afgelopen week heb ik ook met vlagen last gehad van mijn borsten, steekjes zeg maar. vanmiddag moet ik naar dorp en haal ik voor de zekerheid maar een testje. mocht het vandaag niet doorbreken toch maar een testje doen.
pffffff ik word gek he :S heb tot nu toe 2 licht posi testen gehad... vandaag is eigenlijk mijn NOD maar nog niks daar. wel had ik zondag last van een bloeding die maar 1 dag duurde.. mischien toch mijn ongi? maar als dat zo is is meestal de pijn in mijn borsten weg en die is er wel nog... ik weet het echt niet meer.. kwamen zaterdag bij mijn schoonmoeder aan riep die ons apart zei ze tegen mijn vriend en word ik oma?? wij allebei zo van huh??? ja ik zie het want joyce haar gezicht is aan het vertekenen!! nou ik HOOP het pffff succes dames die gaan testen...
Gelukkig ben in niet de enige ongeduldige! joyskuh spannend zeg hoop het voor je! Dit is mijn 1e cyclus was en heb al 10 dagen het gevoeld of ik elk moment ongesteld kan worden normaal gesproken was mijn Nod zondag.. zal bij mij wel ontpillen zijn. En toch stiekum nu al hopen he...
ja woezy je cyclus kan nu wat langer duren he ...dat is rot met het ontpillen he. hier nog steeds in afwachting, op die 1 daagse bloeding na nog geen druppeltje bloed te bekennen wel had ik gisteren weer wat wat/bruinig slijm, niet veel heel klein beetje maar. ik heb mijn cyclus al uitgesteld naar 28 dagen dus mischien is het dat wel wie weet.. mocht het zo zijn dan laat ik wel wat weten maar ik heb de hoop al opgegeven. dat scheelt een hoop stres groetjes
Dit is ook mijn eerste ronde sinds het stoppen met de pil. Ik ben al 2weken ziek en diarree en borsten staan op ontploffen, misselijk etc maar nog geen bloed te zien. Gister een testje gedaan maar die was negatief en na een half uurtje keek ik weer op het testje zag ik een lichte streepje die je alleen in het licht kan zien. Ik denk bij mij dat het door ontpillen komt want had deze week nu wel ongesteld moeten worden maar het duurt dus langer