Misschien wel zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lachewijffie, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lachewijffie

9 mrt 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik heb de laatste weken een 'onderbuikgevoel' en ik dacht, wie kan ik het beste vragen over dit soort dingen dan de dames op een zwangerschapsforum!

Ik ben een paar maanden geleden gestopt met mijn mirena spiraal omdat ik er erg veel klachten van had, en omdat de spiraal ervoor heeft gezorgd dat ik anderhalf jaar geen menstruatie heb gehad moest dit natuurlijk weer op gang komen. Het probleem is nu dat ik de afgelopen twee maanden, 2 keer in de maand ongesteld ben geworden. Afgelopen maand echter niet, dus ik dacht dat mijn hormonale huishouden weer mooi op orde was (ik was voor mijn spiraal altijd ERG regelmatig) maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik weet niet meer precíes wanneer de 1e dag van mn ongesteldheid was, maar ik ben MINSTENS een volle week over tijd.

klachten:
    Ik heb nu 2/3 weken last van erg gevoellige en zware borsten, en ik zie er veel aders over lopen + veel bobbeltjes rond de tepel. Ik heb in deze tijd ook constant een beetje last van mn darmen, en onderbuik, steekjes in mn lies. ik ben wat draaierig soms, met wat vlaagjes van misselijkheid. Weinig eetlust. Ik ben wat moe met soms wat zeurderige hoofdpijn in de ochtend, maar verder voel ik me vrij fit. Ik weet niet wanneer je last kan krijgen van sommige symptomen en het zijn natuurlijk ook lichte klachten die je bij je ongesteldheid kan verwachten, maar het voelt toch anders. Ik heb 1 keer getest met zo'n dipstick test van babyboom, die was negatief - dit was een halve week geleden, misschien te vroeg getest?

heeft iemand hier ook ervaring mee, of kan iemand mij misschien wat meer vertellen over de eerste symptomen die je kan ervaren? Ik maak me er nog maar niet te druk om, maar het is altijd fijn om de ervaring van andere vrouwen hierover te horen! :)

2. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Waarom doe je niet gewoon een test?

Mijn symptomen waren:
    - Ik was overtijd
    - maar had wel het gevoel ongesteld te worden
    - voelde me anders als anders
    - Gevoeligere zwaardere aanvoelende borsten
    - Hormonen zijn op hol geslagen

Nu voel ik me veel (sneller) vermoeider.

Misschien heb je hier wat aan?

3. lachewijffie

9 mrt 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een test gedaan, maar ik wil nog even wachten met de volgende zodat ik sowieso niet te vroeg ermee ben.

Het lijkt er wel op dat onze symptomen op elkaar aansluiten, ik ben benieuwd! bleven je borsten ook even gevoellig, of nam dat naarmate af/toe?

iig gefeliciteerd met je zwangerschap, harstikke leuk!

4. Lodie

Lodie Actief lid

26 feb 2012
    222
    1
    18
    Dat nam en neemt alleen nog maar toe.
    Ze zijn nu al best wat gegroeid :).

5. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    je kan dan beter een test doen van clear-blue digital...Die kan je zelfs al nemen een paar dagen voor je ongesteld moet worden..Heb ik toen ook gedaan! :D spannend zeg!!!
    Laat ons vooral iets weten...

Deel Deze Pagina