vanmiddag moest ik ff bij vrienden van ons oppassen voor een half uurtje, sophie sliep en mn vriend was thuis dus ik ging ff. toen ik thuiskwam, was ie haar aan het klaar maken om naar mij toe te gaan als verrassing (ik was in dezelfde straat), ze had haar schoentjes al aan. ik deed mn jas uit en keek vanaf boven naar beneden naar sophie, zie ik dat ze de schoenen verkeerd om aan had. met de ritsjes aan de buitenkant! dus ik zeg: ze heeft de schoenen verkeerd om aan! oh, zegt ie, ja het moest ff snel! nou ja, dan kun je toch nog wel de schoenen goed aan doen? dus ik hard lachen, werd ie boos omdat ik m uitlachte! tis maar goed dat ik er zo snel achter kwam,anders had ze nog langer zo gelopen.
hahaha... is hier ook al eens gebeurd met de loopslofjes... moest er ook heel erg om lachen... maar snapte stiekem ook niet dat hij het niet gezien had...
Die van mij had laatst een shirtje achterstevoren aan getrokken. Het leek hem het gemakkelijkste als de knoopjes voor zaten, (Even ter zijner verdediging: de merkjes waren er uit geknipt).
8) herkenbaar. Ook bij sportschoentjes met klittenband hij het voor elkaar krijgt dat bij één schoen het voetje niet echt IN de schoen zit, maar wel het klittenband eroverheen dichtgedaan heeft
Haha, herkenbaar! Is hier een keer gebeurd met een romper. Mijn vriend had hem aangekleed en ik ging hem later verschonen en ik dacht: wat een rare romper qua knoopjes Bleek dus dat die romper niet raar was, maar dat'ie gewoon achterstevoren zat.
En leggen jullie de kleertjes vooraf klaar of mogen ze zelf kiezen? Hier ontstaan dan namelijk de meest bijzondere combinaties...
Haha, ik heb het per stelletje in de kast hangen... manlief kan dan nooit mis grijpen, Combineren doe ik zelf wel liever,
In het begin wilde mijn man nog wel eens staan te klunzen met de luier....welke kant moest ook weer achter?
Die van mij de broek verkeerd om! Omdat volgens hem het plaatje voor moest....(en de knoop en strik achter?)
Ik laat papa lekker zelf kiezen wat ie mooi vind. Het hoeft niet altijd zoals ik het mooi vind, daar heeft hij net zo goed zeggenschap in. Tja, en dat smaken verschillen wisten we natuurlijk al. De meest mooie combi's komen hier voorbij
ik laat mn man meestal zelf kiezen, maar dat komt er meestal op neer dat mn zoontje eigenlijk altijd de broek en trui aanheeft die bovenop de stapel in de kast lagen :S gelukkig kan die combi meestal wel omdat ie vooral veel spijkerbroekjes heeft en daar kan bijna alles wel op.
hahaha ja hier ook! mn vriend had hem nike schoentjes aangegeven en toen we in de bus zaten zei iemand: hee..ik wil me nergens mee bemoeien maar zn schoenen zitten aan de verkeerde kant. haha. en ook wel is zn romper vergeten dicht te doen en dan zn broek al aangedaan dat ik zei van: eh..schat dat klopt niet. mama vergeet ook wel is vanalles. ik was doodmoe van de hele dag vanalles doen rico was flink aan het Springen..(oei ik groei..i know) en toen had ik hem gewassen en daarna vergeten zn romper aan te doen en had ik zn boxpakje aangedaan, kwam er een paar uur later met verschonen weer achter dat ik dacht wat hegb ik nou toch gedaan?!
Tja het blijven mannen he! Hier gaat mijn dochter rustig in haar pyamatje mee naar de supermarkt als ik niet thuis ben . Ook de vreemste combies worden hier gemaakt als ik geen kleertjes voor hem klaar leg .
Die van mij heeft zoiets een keer gehad met een truitje, in het begin. Hij was Wayne aan het uitkleden, en ik was ff naar de wc.. Toen ik naar boven ging om te kijken, hoorde ik Wayne echt gewoon gillen en huilen. Ik dacht huh wat is dat... Kom ik boven, staat mijn man een partij te foeteren op het truitje, dat het hoofdgat zo krap was, en dat dat niet handig was bij die kleintjes. Dus ik kijk, zag ik dat mijn man de drukknoopjes bij de hals niet had losgemaakt.. Ja dan kan je lang lopen roppen, maar dan krijg je het truitje idd niet uit..
Ons ukje is nu ruim 7 maanden Afgelopen week was ik boven, mn man met de kleine beneden en ik hoorde haar een beetje klagen/huilen (het bekende natte-luier-huiltje). Dat ging even zo door tot ik vond dat er genoeg tijd verstreken was (ik houd er niet zo van om elke minuut te roepen wat er moet gebeuren en hoe) en ik wel naar beneden kon roepen dat ze misschien verschoond wilde worden. Verrek, kletsnat! (we gebruiken katoenen luiers ) Er ging en wereld voor mn man open! "joh, daar heb ik nou nog nooit aan gedacht, dat als ze huilt ze misschien verschoond wil worden, ik dacht altijd dat ze wilde drinken" Toch mooi dat het kwartje valt, al is het dan na al die maanden... :-D In het begin kon ik me nog wel es opwinden als dingen niet snel genoeg gingen, of niet naar mijn zin, maar ik heb daar zo bewust mogelijk de rem op gezet: mn man doet dingen op zijn manier, ik op de mijne, maar de kleine merkt volgens mij weieieieinig verschil. Nog eentje: Hij smeert haar in met 10x zoveel lotion als ik doe. De eerste reactie toen ik dat de eerste keer zag WAT!?, maar ik begon gewoon maar keihard te lachen. Zij had ook de grootste lol. Zo smeert hij zichzelf ook altijd in en zn huid ziet er prima uit hoor. hahaha
Mijn man presteert het wel eens om de kleertjes van mijn beide zoontjes verkeerd aan te trekken. Ik laat hem NOOIT kleren uitzoeken voor mijn dochter. Ziet er dan niet uit haha. Maar voor de jongens i9s het makkelijk. Want inderdaad de meeste truitjes passen gewoon boven elk broekje. Maar als ik kleertjes klaar leg voor de 2 jongens wil mijn man nog wel eens de kleren van Jayden (de jongste van 2) bij Damiën aantrekken (hij is bijna 4) En andersom. Hij snapt het dan ook echt niet waarom de kleren van Damiën dan niet goed zitten. Te korte mouwen...broek zit te strak en hij heeft ineens hoog water hahahaha Zelfde bij Jayden als hij "ineens" zwemt in zijn kleren. Arme man van me....hij zal het echt nooit door hebben hahahaha
oooooooh breek me de bek niet open met dit soort verhalen de mijne neemt hem ook hendig mee in pyama , of vergeet de romper , of zonder schoenen of sokken naar buiten zonder jas zo heeft hij het ook eens voor elkaar gekregen om bryan een fles te geven met groente hapje , aangelengt met water , zodat hij hem op ons bed kon leggen .... het is wat met die mannen he hahaha ach ze bedoelen het goed denk ik dan maar