Misschien zwanger 2007 in?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Windows, 31 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Het is hier nog onduidelijk allemaal. Toen ik vanmorgen naar het toilet ging had ik een heeeeeeeel klein beetje bruin slijm. De rest van de dag hier niks meer van terug gezien. Heb ook helemaal geen ongieklachten tot nu........alleen wel een negatieve test vanmorgen :(

Jij bent wel duidelijk ongie geworden (aangezien je je banner hebt aangepast)

2. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Helaas zijn hier de :evil: :evil: gekomen. Erg jammer weer. Hebben jullie het soms ook dat je je afvraagt of het van binnen allemaal wel goed werkt? Wij hebben toch echt wel op het juiste moment geklust. Gaan nu de 5e ronde in...vol goede moed

3. Niet meer actief

@ikkie: natuurlijk ga je je dat afvragen als het niet 'snel' genoeg raak is. Maar hou wel in de gaten dat het heel veel stellen niet meteen lukt. Voor 60 % van de stellen lukt het in het eerste jaar geloof ik, dus wat dat betreft... En ook al heb je op het juiste moment geklust, dan is het nog geen zekerheid dat het ook gelukt is.

Balen meid, maar kop op! Dikke knuffel!

4. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Dank je voor je knuffel! :D

Het is ook zo dat het niet meeteen raak hoeft te zijn, maar je hoopt het gewoon. Mijn ervaring is nu wel dat het erg moeilijk is om aan andere dingen te denken. Eerst leef je naar de eisprong toe, dan naar je NOD en zo ben je er eigenlijk dagelijks mee bezig. Ga nu proberen om het iets verder van me af te zetten.

Liefs

5. Niet meer actief

Begrijp je helemaal.

Dit forum is errug gezellig, maar ook errug verslavend. En iedere dag zie je op je banner hoever je bent, maar dan schieten de dagen niet echt op hoor! Als het deze maand niet raak is voor mij, dan ga ik denk ik ook even wat minder op dit forum zitten...

6. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Nou dat is mijn voornemen al voor deze maand. Gewoon maar eens kijken hoe dat gaat. NU was het natuurlijk ook kerstvakantie, waardoor ik veel meer tijd op het forum doorbracht.
    Is vast ook helemaal niet goed om er zo mee bezig te zijn. Ik ga proberen (met de nadruk op PROBEREN!) om er iets relaxter onder te zijn!

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    "Ga nu proberen om het iets verder van me af te zetten"...

Jaaaaaaaaaa, Ikkie, same here... Maar ik denk dat veel meiden na een poosje zo zullen denken. Als je samen besluit om voor een kindje te gaan, wil je natuurlijk liefst zo snel mogelijk, dus lees je er zoveel mogelijk over, hoopt tips te vergaren etc. En ik herken dat wel, je hele cyclus bezig zijn; eerst menstruatie; balen, dan aftellen tot de vruchtbare dagen, eisprong, spannend...Flink klussen, en dan weer een week of 2 wachten....... pfffffffff.....

Ik zou ook wel willen zeggen dat ik met wat minder op zwanger worden probeer te focussen, maar ik weet toch dat ik mezelf dan waarschijnlijk voor de gek hou, haha.... We laten het maar een beetje op zijn beloop....
    :p

8. Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik er helemaal nog niet zoveel mee bezig was toen ik net met de pil stopte. Ik zit pas sinds deze maand op dit forum en ik vind het echt heel gezellig, maar merk wel dat ik er nu veel meer mee bezig ben. Vond mn cyclus eerst best snel voorbij gaan, maar nu!

9. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Nou als ik het een beetje op zijn beloop kan laten vind ik het al heel wat. Haha. ben er toch wel heel erg veel mee bezig vind ik zelf, het is dan iedere keer zo´n teleurstelling.

Deel Deze Pagina