ik weet het niet meer

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Chantallie24, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Lieve allemaal!

Ik werk als kapster in een salon. Alleen heb ik een bazin die liever niet heeft dat je zwanger word. Maar ja, ik ga natuurlijk niet mijn kinderwens opzij zetten voor haar. Nu word mijn contract als het goed is volgende week verlengd. En ook een vast contract, waarschijnlijk. Maar als alles mee zit hoop ik eigenlijk wel ergens dat het aankomende maand raak is. Aan de ene kant voel ik me schuldig omdat, het vlak na een contract verlening is. Maar ja, we willen nu zo graag een kindje. Hoe denken jullie er over?

Groetjes Chan

2. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Maar ja, misschien is het ook niet raak en sowieso vertel je het haar niet als eerste (toch?), kun je zo 3 maanden overheen laten gaan. Ik zou me niet te druk maken.

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ja, daar kiun je je schuldig over voelen, maar voelt zij zich schuldig als ze je contract niet zou verlengen? Blijkbaar zou ze dit doen als je nu bv zou weten dat je zwanger bent
    Voor hetzelfde geld duurt het nog heel lang voor je zwanger bent.....

neehoor, nog niets vertellen, is nergens voor nodig.

4. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Dank jullie voor jullie antwoorden! Ik zou me zeker niet meer schuldig voelen!

Groetjes

5. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik lees net je berichtje en wil ondanks de goede adviezen ook nog een reactie plaatsen.

NATUURLIJK zet je je kinderwens niet aan de kant voor zo'n baby/zwangerschap hatende bazin zonder hart en slecht empatisch vermogen!
    Wat denkt ze nu, dat al haar werknemers kinderloos moeten blijven? In dat geval neemt ze maar oudere kapsters aan hoor ;)

*hormonen* :D

Nee even serieus, gewoon dat contract met twee handen aannemen en lekker een gezin stichten. Je eigen geluk gaat boven alles! Ik wens je heel veel succes met het proberen en laten we hopen dat het snel raak is!

Groetjes

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ze kan toch verwachten dat iemand van deze leeftijd een keer een kinderwens heeft? (althans, het is niet leeftijdgebonden en toch ook logisch?)
    Meid, ga er lekker voor! Hopelijk is het snel raak...
    Groetjes!

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    'Bazin heeft liever niet dat je zwanger wordt' :confused: Moet niet gekker worden zeg.. Dat je bazin uberhaupt wat te zeggen heeft over je kinderwens. Dacht het niet toch? Er gewoon voor gaan hoor!
    Succes meid, hoop dat je snel zwanger bent ;)

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou er ook gewoon voor gaan, misschien duurt het ook nog wel een paar maanden voor het raak is. Ik zou er nog niets over zeggen!

Deel Deze Pagina