Al een aantal weken (nu 12 ongeveer) voel ik me misselijk ect .. 2 keer een test gedaan maar die waren negatief.. Mijn klachten bleven aanhouden ...dus van de week weer een test gedaan en ja zwanger..omdat mijn man en ik nu wilde weten hoe lang ik zwanger was kocht ik een digitale test.. En toen was er iets raars er stond niet zwanger 1-2 ?? Dus hij geeft niet zwanger aan maar zegt wel 1-2 . En ochtend er voor binnen de tijd afgelezen een lichte maar toch duidelijke een streep te zien dat ik zwanger ben Wat belangrijk is te zeggen was dat ik de digitale test perongeluk na testen had nat gemaakt, tijdens het wachten display droog wilde maken maar hem toe perongeluk uit en direct weer aan schakelde .. Want woensdag test ik positief en donderdag negatief/ positief Of zou het door het aan en uit gaan zijn gebeurd? Ik ga nu een paar dagen weg dus kan niet eerder na de dokter dan volgende week... Als ik zwanger ben moet ik dus 12 weken zijn.. Want daarna geen gemeenschap meer gehad... Dus help ben ik nu wel of niet zwanger hoe kan dit?
Vanavond weer een test gedaan en die gaf negatief aan. Ik teste woensdag nog positief moet steeds braken, moe ect net als bij mijn vorige zwangerschap. Ik heb indeze 2 dagen geen bloedingen gehad Ik weet het even niet meer
hoi ik weet het ook niet precies, je hebt niet echt een heel duidelijke test. Ik zou toch even met je huisarts overleggen, misschien kan er bloedonderzoek gedaan worden naar je HcG waarde. Mirjam