Ik denk dat ik misschien zwanger ben. Ik ben 29 dagen geleden ongi geweest terwijl mijn cyclus 27 dagen is. Mijn man en ik hebben tijdens mijn vruchtbare periode gehobbied, dus het zou kunnen...... Had ik me voorgenomen om vandaag een test te gaan halen tijdens mijn lunchpauze. Ja hoor.... portemonnee vergeten Oh dacht ik, dan haal ik nog een test als ik uit mijn werk kom, want de winkels zijn tot zeven uur open. Niet dus! Nu zit ik veel langer in spanning en ik weet niet wat ik er mee moet. Misschien wordt ik met de pasen wel ongi en weet dan waar we staan of ik kan zwanger zijn en nog drie dagen moeten wachten op de bevestiging.
Morgen om half negen staat mijn schoonvader voor de deur om te helpen met de verbouwing en ik kan hem niet alleen laten, want hij is bang dat hij valt of zichzelf elektrocuteert. Echt waar! En de supermarkt was ook al dicht. Ik woon hier nogal landelijk... Er zit niet anders op dan afleiding zoeken deze dagen....
Das mooi balen dan, niemand die weet dat jullie bezig zijn en die je voor een boodschap kan sturen of je man die je schoonvader even in de gaten staat.
Nee helaas. Misschien ook wel goed zo. Mijn mannetje is een paar dagen van huis voor zijn werk en wat als ik positief test? Als ik hem ga bellen dan komt er niets van zijn werk meer terecht. Maar misschien dat ik morgen er gewoon stiekem even tussendoor weg ga om een test te halen..
he dat is wel vervelend........morgen zijn de winkels gewoon open...kan je niet gaan voordat je schoonvader komt? Of je vriendin odzo sturen? Anders ga je jeezelf echt gek maken de aankomende dagen Succes!
jammer meis......maar geen bloed geeft moed zeggen ze hier! Hoop da tje snel een posi test in handen hebt!
Ik hoop maar niet al te hard dat ik alsnog posi test. Als ik dan wel ongi word is de teleurstelling minder groot. Toch ergens in mijn achterhoofd hoor ik wel heel zacht een stemmetje: "Het kan nog hoor"
Natuurlijk moet je er niet te veel op hopen voor je eigen best wil, blijk je toch zwanger te zijn, kan het alleem maar meevallen toch!
ik was vorige maand ook zomaar 5 dagen overtijd, terwijl ik verder altijd een regelmatige cyclus had.... en niet zwanger dus, maar gewoon ongi geworden Ik bedoel maar de je je niet te snel moet gek maken met het idee dat je zwanger bent, dat heb ik ervan geleerd in ieder geval!