Gefeliciteerd! en wat zei de gyn over de implanon. Is deze wel goed door de huisarts gezet?(hoor de nl van iemand die een rechtzaak had aangespannen omdat ze toch zwanger was geworden door verkeerde plaatsing)
bedankt voor alle felicitas ja ik heb uiteraard een foto ik heb thuis aleen een laptop dus kan hier niet scannen ik zal vanmiag even kijken of het gaat lukken mijn inplanon is door de gyn gezet omdat mijn huisarts het niet kon toevalig had ik de zelfde gister en hij zij dat het inplanon goed heeft gezeten maja of dat waar
Zoals jij het beschrijft, klopt het met de Belgische situatie (hoewel: met medische redenen mag het daar altijd, ongeacht de zwangerschapsduur). In NL mag het, ongeacht de reden, tot 22 weken en met medische redenen tot 24 weken. Of dat wel of niet voorstelbaar is, daar loopt een ander topic over... Beste TS, van harte gefeliciteerd met jullie meisje-in-aantocht! Vind het wel bijzonder hoe relaxed je het oppakt... Veel geluk gewenst.
Tjee, wat een verhaal zeg. Maar hartstikke leuk dat jullie er blij mee zijn. En natuurlijk gefeliciteerd! Hoe oud is je jongste nu?
Allereerst gefeliciteerd, wat een verhaal. Gelukkig kun je nu aan het idee gaan wennen. Even off-topic: Wat betreft het HCG. Ik werk in een huisartspraktijk en toen we nog bezig waren deed ik vaak testjes met mijn zwangere collega (zij was toen rond de 30 weken denk ik). Zij testte echt nog positief! Het word minder na verloop van de zwangerschap maar het HCG verdwijnt niet. Over de implanon: een huisarts die ik ken zet hem niet omdat hij niet betrouwbaar is. Er is inderdaad in het verleden een keer een rechtzaak geweest rondom de implanon. Hij is bang dat hij dan zou kunnen opdraaien voor de kosten van het kind.
jeetje al meteen 18 weken en 2 dagen heen en meteen het geslacht kunnen zien, over 2 weken ooknog de 20 weken echo denk ik haha zo gaat het hard! maar wat fijn dat jullie er samen uitkomen echt super, want het is nogal wat om dat zo mee te maken zeg! en dat implanon heb ik idd vaker verhalen over gelezen dat ze toch zwanger werden dus zon ding zouik niet voor kiezen... en dat er bepaalde ha die niet zetten zegt ook wel iets... geniet van je rose wolkje!!!
hey meiden nog maal bedankt voor de felicitas is geloof ik 3de keer hihi mijn jongste is idd 8 maanden en mijn oudste 21 maanden mijn plannen vandaag waren verandert dus heb de echo foto nog niet kunnen scannen maar ga morgen nog een poging doen en zet ik hem er even op het inplanon zou ik ook egt geen 2de keer meer kiezen ik denk dat ik hier na tog voor het spiraaltje ga ik ben zelf inmiddels aardig bij gedraaid. maar nu het volgende hoe ga ik het mijn familie en vrienden vertelen er zijn er een aantal waar ik van weet dat ze me hoe dan ook stuenen maar van een aantal weet ik dat niet!! best wel eng dus. maar ben eigenlijk meer bang voor negatiefe reactie,s van omgeving buiten familie en goede vrienden om, omdat ik die bij mijn 2de ook al kreeg (ook gezien mijn leeftijd) iemand tips hoe het te vertellen en hoe er mee om te gaan als ze niet positief reageeren
@ Mommyof2: Ah, je jongste 8 maanden en je oudste 21 maanden. Dan heb je ze alle3 dicht op elkaar. Leuk hoor! Mensen die negatief reageren gewoon poep aan hebben. Ik vind dat altijd zo raar als mensen negatief gaan doen terwijl jullie er zelf blij mee zijn. Gewoon lekker een eind in de ruimte laten lullen en niet op in gaan. En je er vooral niet druk om maken. Ga lekker van je zwangerschap genieten, want je bent al zowat op de helft.
Wat een verhaal zeg!! pff Maar wat super dat jullie er blij mee zijn! En geniet ervan! Laat de mensen die het er niet mee eens zijn maar lekker lullen! En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!
Jeetje wat een verhaal zeg! Gefeliciteerd met dit wondertje! Geniet van je zwangerschap en laat andere mensen maar praten!
Je hebt altijd mensen die negatief reageren en die overal commentaar op hebben! Maar het is jullie keuze om er helemaal voor te gaan en ik zou dus echt schijt aan die mensen hebben! Op deze manier leer je je echte vrienden kennen. Ik heb ook helaas door mijn zwangerschap en eerder door het overlijden van mijn vader geleerd aan welke mensen ik wat heb. Waardeer deze mensen gewoon wat meer. En of je nu 19 of 40 bent, het is een keuze die je maakt in je leven. Ik vind dat jong mama zijn (ben zelf bijna 26) zo zn voordelen hebben. Als straks je kinderen groot zijn dan ben jij 40 en dan heb je nog een heel leven voor je om andere leuke dingen te doen.... Dus lekker niks van aan trekken! Ik weet zeker dat jij een goede moeder bent voor je kids!
Dat er mensen zijn die er raar van opkijken dat je op je 19de 2 kinderen hebt en zwanger bent van de derde is opzich niet raar. Dit omdat het natuurlijk niet onder de noemer "Normaal" valt. En iedereen kan wel zeggen schijt aan, en gewoon niets van aan trekken, dat is erg makkelijk gezegd. Ligt er net aan hoeveel je, je van anderen kan aantrekken. Blijf gewoon bij jezelf, hoe dan ook het maakt je sterker ook al zou je dat nu misschien niet zien.
hey meiden nogmaals bedankt voor de felicitas(4de keer) ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken maar soms doe ik dat onbewust tog maar goed vroeg of laat horen en zien ze het tog wel dus ga maar gewoon me best doen maar ja toen mijn 2de net geboren was kwam er een keer een vrouw uit de buurt (die ik veder niet kon) naar me toe en zij gewoon tegen me van zo jong en dan al 2 kinderen komt niks van terecht zo krijg je dus van die mafketels in de wereld dat heeft me zo geraakt dat ik thuis gewoon egt heb zitten huilen en zo heb ik wel meer rare reactie,s gehad ook als ik wel eens op straat liep dat mensen achter me rug om zijden van kijk dat nou daar loopt een kind met een kind:x daar kan ik dan zo boos om worden wie is er dan kinderachtig bezig maar goed moet er tog maar boven gaan staan
Meid, sommige mensen moeten altijd wat te zeuren hebben! Lekker laten zeuren dat zullen ze misschien nog wel een keer doen, maar ja ook voor die zeurpieten zal het wennen en die gaan het ook leuk vinden zowel voor jullie als voor henzelf. Maar ga dr gewoon lekekr van genieten. En voor jullie ook een leuke draai dat het een meisje wordt. En ja aan een kant zwaar de kids zo kort op elkaar, maar ja alles wend en ze hebben dan wel veel aan elkaar. En jullie zijn ook nog jong, dus als je een jaar of 10 verder bent ben je nog steeds een lekkere jonge mama met al wel 3 (relatief) grote kids! Ook nice toch:d
nou komt ie hoor eindelijk de echo Bekijk bijlage 136761 ita a girl hij ziet er wat vaag uit meschien maar dat komt door de scanner