misschien zwanger help!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mommyof2, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Deze echo is int zkh gemaakt? Raar dat er niks boven staat, dit lijkt meer een betaalde pretecho.

Ik geloof niet alles meer op dit forum door mensen die er misbrruik van hebben gemaakt ( 3lingverhaal end) sorry!

Als t wel waar is gefeli

2. mommyof2

mommyof2 Lid

4 mrt 2011
    65
    6
    8
    NULL
    NULL
    @ rono

er staat niks boven omdat ik hem gescant heb en in gezoomt voor een wat duidelijker beeld !! deze echo is idd in t ziekenhuis gemaakt, ik zal hem er morgen even helemaal op zetten inclusief naam datum enzovoort;) ik begrijp je reactie wel heb ook regelamtig te maken gehad met fakers ;)....;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mooie echo:)!! Leuk hoor!

Denk idd wel dat je moeilijke reacties gaat krijgen, maar is aan de ene kant ook wel te begrijpen. Mensen gaan zelf van alles invullen. Zo vraag ik me bijv af of jullie beide zoontjes bewust zo jong en snel achter elkaar hebben gekregen;)? Is geen verwijt maar ben wel benieuwd (ben zelf ook redelijk jong;)). Mensen zullen t niet allemaal begrijpen, helaas zijn dat soort dingen erg jammer en moeilijk. Hier was ik ook bang voor de reacties maar meer omdat we in n tijdelijke woning zitten en t niet breed hebben..

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat een bijzonder verhaal! Geniet van je zwangerschap, nu is hij zeker voorbij voordat je het weet...! :D;)

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    maar een pretecho heeft toch ook niks te maken met het feit of ze wel of niet wist dat ze al zo ver was?? Wat een verwijten zeg...

Deel Deze Pagina