Niet zo overdrijven allemaal hoor, we hebben het hier over een hele léuke verrassing, namelijk een kind
Ja das waar.... Mn man is binnenkort jarig, wilde hem eerst wat voor zn motor geven... Maar denk dat ik maar een kind geef... Heeft ie veel meer aan.
Nou, als ie hetzelfde met ons kind omgaat als met zn motor Heb hem al zover dat ie geen wheelies meer maakt
inderdaad een kind geven is een mooi cadeau en over cadeau's praat je niet want dat moet een verrassing blijven. En je moet het maar accepteren of je het nou leuk vind of niet :S
oke, in t begin dacht ik al van ...zoek eerst eens informatie op over bepaalde dingen voordat je zegt dat je denkt dat je zwanger bent maar oke... dus heb ik gewoon heel netjes (al zeg ik het zelf) gereageerd... maar o mijn god! een verrassing voor je vriend? en jullie wonen nog niet eens samen.. net als wat de eerdere dames al zeiden.. zou ik eerst zorgen dat je samen woont...kijken of jullie dat wel volhouden! hoelang zijn jij en je vriend samen dan?
Ja maar jij hebt niet het recht om even voor een ander te beslissen dat hij vader gaat worden! Het feit dat hij graag kinderen wil zegt nog niet dat hij dat op dit moment al zou willen! Vind dit echt ongelooflijk egoïstisch... Voor hetzelfde geldt loopt hij straks bij je weg als je zwanger blijkt te zijn en sta je er ineens alleen voor! Dat verdient een kindje niet!
Zo dat vind ik een goeie...want da's precies wat ze doet...beslissing voor een ander nemen. Misschien heeft ie wel heeeeele naare eigenschappen...eerst maar eens 24/7 met elkaar optrekken zou ik zeggen. Oke jullie werken alletwee..dus? Is werk altijd neverending...een huis vinden is ook niet zo makelijk zker als jullie ver uit elkaar wonen...en huisjes en baby's kosten wel wat geld!
Hoe oud ben je Emen? Je klinkt als een onvolwassen puber. Ow ik zie een hamburger, ik wil nu naar de mac. Ow, kijk, ik kan zwanger raken, ik wil nu een baby.
inderdaad allemaal mooi gezegd... en inderdaad vind eerst gewoon een huis en kijk dan verder ! en heb het er dan nog eens over! want hoe wil je het gaan doen zonder huis?
Hier kan ik alleen maar op zeggen: whahahahaha! Geweldig knap om 2 unieke opmerkingen (zwanger zijn voordat het kan EN een kind als cadeau voor je vriend) in één topic te proppen, HULDE!
vraag me serieus af hoe oud jij bent? en of je niet toevallig wat emotionele hulp nodig hebt in de vorm van een psychiater ofzo
precies beastie! maar vraag me nog steeds af hoelang jullie dan al wat hebben? toen ik mn vriend net kende wist ik ook dat ie graag kinderen wilde, maar zou t toch niet in mn hoofd halen om hem zomaar met zoiets te "verassen"
Ik vraag het me inderdaad ook af.. Ik ga dan ook niet lang met mijn vriend maar wij hebben er goed over gesproken, wij wonen sinds de eerste maand al bij elkaar. En we gaan emigreren naar Spanje, dus ik heb geen enkele reden om nog langer te wachten.. En hoe oud je bent? 18?