Je moest 's weten wat ik wil hebben... sorry, maar ook ik sloeg stijl achterover van je berichtjes... Een kindje kan je niet van de één op de andere dag krijgen hoor. En om nu te denken dat je direct na de eerste keer zonder pil zwanger kunt raken... geloof me, er zijn er waar het lukt, maar die kans is wel heel maar dan ook heel erg klein... En verder maak ik er geen woorden over vuil. Amen
misschien een constructief antwoord waar je iets aan hebt: ik wild eal heel lang graag een kindje, het gevoel was heel sterkt. Toch wist ik dat ik beter nog even kon wachten. Toen we besloten er voor te gaan was ik heel blij, en toen onze zoon geboren werd was het geweldig, maar ik vond het ook heel zwaar, het was niet alleen maar leuk en lief, het vreet energie. En als je kindje wat mankeert, of ziek is, dan ga je kapot. Nachtenlang niet slapen, en de grote verandering in je leven eisen een tol van je relatie. Een kindje is het mooiste wat er is, maar het is ook zwaar, zeker in het begin. Zorg ervoor dat als je een kindje krijgt dan je je niet ook nog zorgen om andere dingen (zoals huis, relatie, geld) hoeft te maken, dan pas kun je er echt van genieten.
Het is net of ik het verhaal van mijn vriend lees. Zijn ex-heks heeft ook de pil laten staan als verassing, tot 2 keer toe. Hij is wel heel gek met de kids, maar ik vind dit zo'n lage manier om iemand bij je te houden. Ik zou zoiets nooit kunnen, dat hoor je samen te doen. Ben blij dat hij de pil voor mij heeft weggegooid
Ik snap alleen niet hoe iemand dat 2 keer voor elkaar krijgt? Als zoiets 1 keer is voorgevallen is het vertrouwen toch al compleet weg?!
Ik snap best dat je heel graag een kindje wil...dat willen we hier (bijna) allemaal. Maar een kindje maak je niet zomaar even dat zie je aan een heleboel meiden hier, en het kwetst ook een hoop meiden. Je moet hier goed over nadenken en dit heel erg goed overleggen met je vriend. Een baby heeft een stabiele leefomgeving nodig...financiel moet het goed te doen zijn en jullie relatie moet ook heel erg sterk zijn. Ik hoop dat je er toch nog een keertje goed over nadenkt en het goed overlegt met je vriend want dit soort "verassingen"kunnen echt niet! Ik weet wel dat als ik dit had gedaan bij mijn man dat ik zwanger en wel kon vertrekken. Weet je wat het ergste is.....vaak zijn deze vrouwen gelijk zwanger! Veel geluk in de toekomst!