ben maandag 37 weken, en nu valt me op dat ik de kleine veel minder voel. is dat normaal?? eerst kon hij echt flink stampen, maar nu voel ik hem alleen nog maar draaien en dat ook minder dan eerst. Hij krijgt natuurlijk nu ook minder ruimte maar toch... nu al?? zou ik moeten bellen naar de vk of niet. want ik voel hem wel minstens 10 keer op een dag (over de dag heen) maar wel minder duidelijk als eerst. wat zouden jullie doen?
Ik voel de mijne ook minder dan eerst hoor. Mijn gyn zei dat ik hem min vier keer per dag goed moet voelen. Hij krijgt natuurlijk steeds minder ruimte. Maar de anderen hebben gelijk: als je twijfelt moet je bellen....daar zijn ze voor.
ben bijna 35weken en voel hem ook minder maar dat komt idd omdat hij minder plaats heeft ,eerst had hij de ruimte om te stampen en te doen ,nu is het meer rekken en strekken ,ook slapen baby'tjes rond deze periode veel voor het harde werk dat eraan komt
ben eerst uurtje op bed gaan liggen en toen voelde ik hem wel weer vaker. ik merk gewoon dat de stampen minder hard zijn (dan ik gewend ben) en daardoor eerder mis. ook al voel ik hem dan wel, maar dan minder vaak voor mijn gevoel. en ik merk ook dat als ik rugpijn of kramp heb, hem ook minder snel voel dus dat werkt dan ook lekker tegen elkaar in. ik heb maandag zowiezo weer controle en vraag me niet waarom maar ik ben als de dood dat het alsnog fout gaat. stom he die hormonen ook af en toe. word er soms zo onzeker van, terwijl ik logischerwijs weet dat er niets aan de hand is. ook zo raar iets ik ben steeds bang dat ik niet in de gaten heb dat de bevalling is begonnen haha maar van ieder die ik spreek hoor ik dat een wee toch echt niet te missen zal zijn. waar kan je je druk over maken. laat hem maar goed rusten voor de bevalling hihi thx voor al jullie reacties. ben weer een stuk zekerder.
Vervelend heh die onzekerheid?! ik ken het hoor Die kleine van mij is ook al een tijdje rustiger, naja beweegt anders. Hij schopt niet meer maar beweegt meer als schoppen. En af en toe steekt er ineens aan de zijkant wat uit (hij zal zich wel uitrekken). maar het is normaal dat de kleine de laatste weken anders gaat 'bewegen' ivm ruimte in je baarmoeder. Maar als je twijfelt natuurlijk bellen. Als ik de kleine minder voel ga ik met min handen over me buik heen wrijven en daar reageert ie altijd op.
Ik ben vandaag 37 weken en ik voel de kleine ook een stuk minder dan voorheen. Dit is mijn derde zwangerschap en ik herken het wel een beetje van de vorige keren. 2 weken terug was ik bij de VK en die vertelde toen dat ik met deze termijn de baby minimaal 10x op een dag moet voelen en daar kom ik ruimschoots aan. Komende maandag moet ik weer naar de VK en zal het eens aankaarten. Als je je zorgen maakt kun je bellen maar ik denk dat het volkomen normaal is. Succes.