Voor de 2e keer heb ik nu sinds een jaar een Mirena spiraal. De eerste keer ruim 5 jaar gehad, daarna verwijderd en na 1 menstruatie zwanger (tijdens Mirena nooit ongesteld) Nu met de 2de keer heb ik sinds het plaasten menstrueer ik wel, wat ik eigelijk altijd al vreemd vond, maargoed het is normaal. Nu sinds een week of 2/3 geleden erg vruchtbaar slijm gehad, al een keer of 3 misselijk geweest (wat ik nooit ben ook niet in mijn 3 zwangerschappen) en ik ben ruim 2 kilo aangekomen, mijn broekranden beginnen te vervelen enz.. En de uitkomst is makkelijk , doe een test maar zou niet kunnen begrijpen dat ik zwanger zou kunnen zijn met een Mirena.. Wie wel????
het zou kunnen zijn dat de mirena niet goed heeft gezeten. Dan is de kans heel goed mogelijk dat je zwanger raakt. Ik zou zeggen testen, dan weet je waar je aan toe bent.
Kan ook zijn dat je lichaam er even weer aan moet wennen, ik ben ook misselijk geweest na het plaatsen van de spiraal! Je kan natuurlijk een test doen om het zeker te weten