aangezien ik momenteel mijn partner niet veel zie en ik hier veel alleen zit en hij werkt waneer ik slaap en anders om moet ik het gewoon ff kwijt niemand weet ook dat we bezig zijn dus kan hier alleen ff me ei kwijt haah ik moet nog paar dagen voor ik testen kan {31 dec en 1 jan negatief getest } maar voel me zoo raar . heb een heeel drukkend gevoel in mijn buik { herken dit niet ook niet als mijn ongi er aan komt } sinds 2 dag maagzuur : blehhhh " me borsten zijn gevoeliger als normaal kan op kleine dingen wel janken . Winderig hahaah en merk op dat ik toch wel meer moet plassen . pff kan haast niet meer wachten die zenuwen maken me gek hoop het zo dat het weer raak is maar ben ook zo bang { zie onderschift} sorry moest het gewoon ff kwijt bedankt voor het lezen
haha hoe herkenbaar! spannend he? ik hoop voor je dat je positief test! klinkt in ieder geval hoopvol...
Haha dat zijn berichten die ik wil lezen haha klinkt hoop vol haha Het is alweer donderdag haha. Bijna testen hahah
Ook herkenbaar bij mij. Ik had sinds mij eisprong last van mijn rechter onderbuik. Sinds gisteren heb ik ook last van mijn linker onderbuik. Vandaag getest is negatief. Mijn nod is 5 jan. Ik hoop voor iedereen dat ze deze maand positieve test in hun handen krijgen!
Ik testte 1 dag voor m'n NOD negatief en 1 dag na m'n NOD testte ik positief... Dus het kan nog alle kanten op