Hallo meiden! Ik heb een vraagje in januari 2012 ben ik moeder geworden van een dochter! Nu heb ik ook voor en na de bevalling een onregelmatige cyclus gehad! Laatste was 40 dagen! En nu het volgende heb dus totaal geen idee wat mijn gemiddelde cyclus is en was voor het eerst dat ik zo lange van 40 dagen had! Nu heb ik het idee misschien zwanger te zijn -last van steken in baarmoeder -moe -vergeet achtig - sterke reuk! Maar wanneer kan ik nu het beste testen? Ik voel mij eissprong niet en ben vorige keer met een cyclus van 28 dagen zwanger geworden! Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ideeën en suggesties zijn welkom
Ligt er aan wanneer je onveilig hebt gevreëen... je zou 3 weken na de onveilige sex alvast kunnen testen. Sowieso lijkt het me wel goed wanneer je zou testen, dat scheelt voor jezelf ook een hoop onzekerheid. gewoon die testen bij Kruidvat halen, 2 voor 5 euro (nou ja rond de 5, zijn geloof ik net duurder geworden)
Homparjanneke Bedankt voor je reactie!! Je zou denken bij tweede weet ik wel hoe en wat!! En dan kom je toch tot de conclusie dat dat dus niet zo is!! Bij ons eerste kindje zijn we wel even bezig geweest en dan zou ik nu ineens snel zwanger zijn!! Zou het niet erg vinden!! Heb al testen in huis liggen vandaag gehaald. Dus denk zondag maar testen!