Misschien zwanger, wijntje drinken kan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emmely, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hai CJTP,

Goh meid, wat een bezonder verhaal zeg....
    Kun je nagaan en zien dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn ;)

En tevens wil ik erbij vermelden dat vele dingen NIET gezond zijn voor je gezondheid en je baby.
    Waar ligt de grens.....???

Overal waar TE voor staat, is niet goed!

Zelf loop ik echter een enige tijd in het zknhuis rond (MMM)....en zelf neem ik heel af en toe een borrel, maar ja....daarnaast rook ik ook nog.
    Mijn ferti.arts zei; als je zonodig wilt roken prima, maar ga wel drastisch minderen....hooguit 5 sigaretten per dag mag ik roken.

En ja lieve meiden, ik weet dat het erggg slecht is en ongezond, maar tis zo verslavend he.
    Maar heb me degelijk voorgenomen, mocht ik op den duur zwanger worden vroeg of laat....wat ik megaaaa hoopppp!
    Dan stop ik zeker met roken he.

De meesten vragen zich misschien wel af van; waarom nu niet?!
    Door het roken heb ik niet zoveel last vd stress, klinkt misschien cliche allemaal...Maar die MMM brengt heel wat teweeg, en dat is niet niks.

En ik denk van mening dat 1 borrel op zn tijd niet kwaad kan he, het is natuurlijk ook de verantwoording bij/van jezelf.
    Wat doe je wel, en wat doe je niet!

Liefs

2. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik lekker wat wijntjes gehad! Ik ben namelijk 3 en halve week na mijn miskraam alweer ongesteld geworden! Afgelopen dinsdag. Blij met deze cyclus, dat het weer goed op gang is. Kijken wat deze ronde ons brengt.

Liefs Emmely

Deel Deze Pagina