Om de 1,5 week bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sandra1987, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Ik ben sinds juli 2008 gestopt met de pil. De eerst maand was alles normaal,een normale cyclus. De maanden erna begon ik na mijn menstruatie 1,5 week later bloed teverliezen bruin/rozig en het duurt meestal 2/3 dagen en daarna wordt ik op de dag dat ik ongi moet worden ook ongi:S. Ik dacht dit zal wel weer goed komen dus niet. Ben naar de HA geweest en die heeft mij primolut voorgeschreven. Heb de primolut op en het is nog steeds hetzelfde:S. Ik begin nu echt te denken van is er iets mis met mij? We hebben al een dochtertje. Ik weet echt niet wat er aan de hand is. Ben ik de enige? Ik moet 9 december naar de gyneacoloog toe.

2. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    Zou dat bloedverlies niet kunnen zijn van een eventuele eisprong? dat heb ik ook een tijdje gehad, zo rond de dagen van mijn eisprong wat bloedverlies. Soms helderrood, soms idd rose/bruin. Soms leek het wel of ik om de 2 weken ong. was.

3. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Ben jij er ook mee naar de ha geweest? Waren jullie ook bezig met kinderen? Zoja hoelang duurde het voordat het raak was? Ik ben nu al een half jaar bezig en nog steeds niks.

Deel Deze Pagina