Krampjes, steekjes e.d.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stier11, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Heb nu al een paar dagen (ongeveer 3-4 dagen) heel lichte krampjes/ steken onder in mijn buik, vooral links. Heb het nog niet eerder gehad. Het lijkt als ongesteldpijn, maar véél lichter en het duurt met vlagen veel langer.
    Betekend dit iets? Herkend iemand het?

2. charlotte265

30 dec 2007
    34
    0
    0
    knokke
    heej

ik heb dat ook steken in mijn buik en dan denk ik van ja men regels gaan komen omdat ik dan ook al overtijd ben, maar ik denk dan blijkbaar verkeert ik kan je niet echt antwoord geven op je vraag en ik weet dat je met dees niet veel vooruit bent

x

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik heb het de laatste paar dagen ook.. maar ik denk dat het mijn menstruatie is die er aan zit te komen al is het wel iets andere "pijn" / krampen...
    maar ja gewoon even afwachten :( en dat geldt voor jou ook gewoon even afwachten tot je kan testen...
    succes meid!

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik heb hier ook al 4 dagen last van. Vanmiddag een veeg roze slijm :( ben bang dat me ongie er aan gaat komen

5. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hier hetzelfde hoor. Al 5 dagen last van stekn in mijn linker onderbuik. Heb inderdaad het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dat is pas over 9 dagen.
    Heb ook steeds steken in mijn borsten....zou het dan toch zo zijn?
    Wil er niet teveel aan denken, anders valt het misschien zo tegen.
    Ik zal moeten afwachten!

Succes hoor!

6. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Huisje Weltevree
    Tja, missschien zijn het weer gewoon die rottige :evil: :evil: ...
    Ik dacht; misschien betekend het iets dat ik het vooral links voel.
    Maar niemand die daar echt een antwoord op heeft?

7. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Helaas.......

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    veel mensen hebben daar last van maar worden toch uiteindelijk ongesteld... misschien er teveel mee bezig? waardoor je allemaal klachten krijgt ofzo?

9. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Als je er teveel mee bezig bent dan kan het ook echt tussen je oren zitten denk ik, dan denk je bij elk krampje of dingetje dat er wat aan de hand is denk ik.

Het is moeilijk maar probeer er zo min mogelijk aan te denken... MOEILIJK haha

10. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ja dat is helemaal waar!

11. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Huisje Weltevree
    Ik ben er niet meer mee bezig als anders.
    Ik verbeeld het me niet, het zijn echt krampen en steken links, en een branderig gevoel.
    Normaal gesproken ben ik halfdood van de pijn als ik ongesteld moet worden, en dat is het echt niet.
    Ik zit nu alweer in ronde 5 en heb nog nooit ergens last van gehad, dus dit valt wel op.

12. Vlinder23

Vlinder23 Lid

30 nov 2008
    9
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik heb ook last van krampen.. Tegen de tijd dat ik mijn eisprong heb. Dan is handig.. dan weet je dat je moet klussen.

Maar nu (2 dgn) voor dat ik eigenlijk ongesteld moet worden heb ik het ook... da's een minder idee..

succes.

Deel Deze Pagina