ja met 4 dgn overtijd kan je wel testen, maar door de pilstop weet je je echte cyclus niet... misschien is deze wel langer dan voor de pil. Nou duimen meis op een posi test! geen bloed geeft moed!
heb je nou je banner niet goed of heb je net positief getest!? in het laatste geval GEFELICITEERD meis, geweldig!
nou zoals ik al gister zei.. kheb vanochtend toch maar getest.. was negatief.. maar nu ik er goed over na denk weet ik waarom ik overtijd ben... ik had 1,5 week terug vruchtbaar slijm.. dus ik denk dat ik een late eisprong heb gehad.. en ik las ergens dat je pas 19 dagen na je eisprong ongeveer ongi word... khoop natuurlijk nog steeds dat ik binnenkort positief test.. maar kzie het somber in..
@ moes, balen meis, Gemiddeld heb je na 14 dgn na je ei je nod, dus het kan nog, zondag nog een x testen! hoop toch op een posi test voor je!
haha schoot me te binnen dat er boven nog één lag, voor de zekerheid haha.. allang vergeten.. gelijk getest haha.. dikke vette streep.. 3 dgn voor mn NOD.. tof hey haha.. weet van gekkigheid niet wat ik moet doen haha...
nou ja ROELTJE GEFELICITEERD! wat geweldig! is je mannetje ook thuis of heb je alleen getest? wat een supernieuws voor je, kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk nog is. pfff mooi hoor!
hallo meiden krijg donderdag pas de uitslag van mijn bloedtest bah duurd zo lang en de testen blijven heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag nog steeds dik positieve ovulatie testen weet het echt niet meer hoor zit er een beetje doorheen ik ga vast ongi worden denk steeds dat ik ongy ben kijk ik is het alleen ontzettend veel wit slijm bah
@ vlad, he wachten tot donderdag bah! maar dan heb je ook zekerheid meis! duim voor je op een positieve uitslag. kan me voorstellen dat je er chaggie van wordt! strekte met wachten! ben heel benieuwd enne geen bloed geeft moed! positief denken!
@ vladi: JOU GUN IK HET ZO! al die onzekerheid, getsie! morgen wordt VLADI-DAG! hou ons op de hoogte!
Dat is nog eens iets leuk.. Je denkt, Je ontdekt dat je nog een test hebt, test zomaar eens.. en dat 3dagen voor je nod en dan zwanger! Gefeliciteerd!
Hoi Moesje,.. Balen zeg! Maar wieweet .. heb je straks alsnog een positieve test! Zou super zijn! Ik hoop het voor je! Groetjess, Manon
Nou dames, na een cyclus van 45 dagen en 3 testen verder ben ik dan eindelijk ongesteld geworden! Ik zat er ook echt al dagen tegenaan, bruine afscheiding, krampen enzo. Ik ben zoooo blij dat ik eindelijk ongesteld ben geworden! Ik weet in ieder geval voor mezelf dat dit forum averechts werkt. Ik ben er veel te veel mee bezig geweest. Even geen banner meer voor mij en ik om af en toe wel even kijken hoe het met jullie allemaal gaat. Maar ik wil iets ontspannender worden, want dit was niet normaal meer! Succes meiden!
He Saskia, Wat fijn dat je nu je menstruatie hebt, jij kunt tenminste weer verder! Je hebt wel gelijk, met dit forum kun je jezelf ook alleen maar gekker maken. Ik heb nu ook iets meer rust en heb zoiets van we zien het wel, komt het, dan komt het.....alleen heb ik nog steeds geen menstruatie! Dus hier komt het voorlopig nog niet, hahaha. Veel succes met zwanger worden en lekker op je af laten komen Ons wel op de hoogte houden als het raak is he! Groetjes
Hallo , ik ben een nieuwtje hier Alles goed ? Ik heb een rotdagje achter de rug.. Gisteren een test gedaan na 18dagen overtijd te zijn , bleek men test positief tot ik die avond nog even wilde testen om zeker te zijn en mijn man te tonen ,tekende men test negatief en deze morgen terug .. Dus ik met een klein hartje naar de dokter , deze wil dan wachten tot morgen ochtend om bloed aftenemen omdat het kan zijn dat men zwangrschap in een vroeg stadium afgebroken is :s:s wat nu ?
Hoii lady's Ik ben blij, Ik ben vandaag ongesteld geworden! Ineens buikpijn, en wat bruinige afscheiding, nu is het vooral nog oud bloed heb ik het idee, maar het is flink aan het doorzetten. Ik had zaterdag ongesteld moeten worden, dus nu 5dagen overtijd. Best netjes toch, na het stoppen met de pil?! Ik was zo bang dat het vreselijk lang zou duren, voor ik ongesteld werd. Nu kan ik me richten op de volgende ronde! Ik zal ook minder op de site wezen, ik ga op vakantie en me daarna wat minder proberen te richten op de zwangerschap, ik maak mezelf er soms te gek door! ( Wat al eerder aangegegeven is. ) Alle meiden, heel veel succes ennnn .. tot de volgende keer! Groetjes, Manon
Hey ik heb precies hetzelfde, eindelijk ongestelddd,, ga deze maand toch ff met testen werken want kan er nu geen pijl meer op trekken.....
Hallo iedereen.. Ja heb eindelijk nieuws van de dokter . denk niet dat ik het echt wou weten.. k had een test gedaan en die was positief en me andere de dag er op negatief dus ik naar de dokter voor een bloedtest.. Vandaag de uitslag , ik ben 5weken zwanger geweest maar jammer genoeg is die eergisteren afgebroken. Het mocht niet zijn dus zo snel mogelijk opnieuw proberen zeker.. Iemand die me kan zeggen of er vitamines bestaan dat je kan nemen waardoor je sneller zwanger wordt ofzo ? groetjes
Ik ben vandaag ook zooooo blij met mijn menstruatie! Eindelijk na 14 dagen overtijd te zijn is het er dan! Ik ga me ook niet meer zo bezig houden met dit forum en het zwanger worden....we zijn het wel! Iedereen veel succes en op naar 2009! Groetjes
Heey meid, Ik ben al even niet meer op het forum geweest. Bevalt me best goed eigenlijk, ben er zo minder mee bezig. Wilde wel ff weten hoe het met je ging. Gelukkig ben jij ook al een tijdje van de onzekerheid af! Veel succes deze ronde!
He meiden, Ik ben nu minder op deze site, en dat bevalt me ook prima. Ik ben er nu een heel stuk minder mee bezig, al vind ik het wel erg leuk om verhalen van andere meiden te lezen hoor. Ben altijd benieuwd hoe met andere gaat, en wat hun doormaken.. Ik vind het allemaal wel spannend. Ik ben nu net gestopt met de pil, was 4dagen overtijd. En ik voelde zooooo onzettend veel, na het stoppen met de pil. Go! Was net zwanger, helaas was het allemaal ontpillen, het bestaat dus?! Ik vind het nu lastig mijn cyclus te bepalen? Wie heeft dat nog meer? Ik klus en klus maar, en rond me eisprong, klus ik extra extra! Haha, en dan maar hopen dat snel raak is!? Iedereen succes & hele fijne feestdagen! Groetjes, Manon