Jammer,afgelopen maand dacht ik ook wat 'anders dan anders' te voelen, allerlei rare symptomen: sterker ruiken, rommelen in mn buik, opgezette buik,enz. en er dan toch weer achter komen dat je lichaam je zo goed voor de gek kan houden...
Hoi Nijntjeun, Go! Jemig. Je was 5weken zwanger, en ineens niet meer. Rot zeg! Nu opnieuw bezig! Succes. Er zijn volgens mij geen vitamines waardoor je sneller zwanger word. Jammer genoeg! Groetjes en succes! Manon
Meiden ; * Vlademira * Hummie * Zonnetje79 * Booboo22 * Saskia Hoe gaat het met jullie allemaal? Hoe staat het ervoor? : Ben benieuwd! Groetjes,Manon
Hey Manon, met mij prima hoor :-D Zit nu ergens in de 2e week van mijn cyclus, maar heb me voorgenomen daar even niet meer zo mee bezig te zijn. Ik heb geen zin om weer zo af te gaan tellen. Volgens mij duurt het dan alleen maar langer (voor mij dan). We vrijen gewoon wanneer we daar zin in hebben, de vorige cyclus ook, dus ik zou niet weten wat voor nut het voor mij heeft om te weten wanneer ik een eisprong heb. Ik noteer de dagen wanneer ik ongesteld word om het toch in de gaten te houden en verder zien we wel. We zijn veel te kort bezig om er nu al zo gespannen mee om te gaan. Gaan we dus ook niet meer doen.
He Saskia, Leuk om iets van je te horen! Fijn dat het goed met je gaat. Heel verstandig hoor, om er niet meer zoveel mee bezig te zijn. Je denkt om een gegeven moment aan niks anders meer. Ik heb dat ook hoor! Ik vind het wel leuk om zo af en toe eens hier te lezen en contact te hebben met andere meiden, maar ik ben er een heel heel stuk minder mee bezig als hiervoor. Ik houd alles wel in de gaten, maar ben er niet meer zo op gericht, daar maak ik mezelf echt gek mee! Jij bent ook nog maar kort bezig, ik ook! .. Als je je nu al hellemaal in de stress gaat zitten komt het natuurlijk niet goed hé! Succes, enn .. houd me op de hoogte! Groetjesss, Manon
Ja precies, ik vind het ook leuk om op de hoogte te blijven. Daarom kom ik af en toe nog eens spieken :-D Het is nu ook wel weer moeilijk aan het worden om er niet mee bezig te zijn, aangezien ik toenstraks volgens mij last had van vruchtbaar slijm. Precies zoals het beschreven werd... dat zou betekenen dat ik mijn eisprong over enkele dagen kan verwachten... en nu gaat mijn hoofdje weer een klein beetje overuren maken :-s Dat zou namelijk betekenen dat ik dit keer wél een normale cyclus van ongeveer 28 à 30 dagen zou hebben.
He meis, Jaaa.. toch wel weer spannend hé. Die dingen zoals slijmpjes etc, .. Daar ga je toch weer over denken, en voor je het weet denk je weer aan niks anders meer! Ik zou gewoon lekker klussen klussen klussen .. Dan komt het vanzelf goed! Je had eerst een hele lange cyclus of? .. Pff, de cyclus, zo ingewikkeld. Tijdens de pil had ik natuurlijk altijd een cyclus van 28dagen, nu ik gestopt ben had ik de laatst keer een cyclus van 34dagen, dus vind het nu zo lastig om in te schatten wanneer ik een eventuele eisprong heb, daarom klus ik maar raak, en dan zien we wel.. Ik ga mezelf niet gek maken! Succes en ik hoor er graag van! Groetjes, Manon
Hey Manon en Saskia, Hier ook alles goed....en inderdaad bijna niet meer op dit forum. Vindt het alleen leuk om te zien/lezen hoe het met jullie gaat. Volgens mij hebben we allemaal hetzelfde idee op dit moment....lekker alles zijn gang laten gaan, het komt vanzelf wel. Moet eerlijk zeggen dat het me wel bevalt zo, ben er bijna niet meer mee bezig. Zit nu in de 2e week van de cyclus en we wachten rustig af. We hebben de komende 1,5 week vrij dus tijd genoeg om te vrijen en te genieten! Jullie veel succes en ik hou jullie in de gaten Fijne Feestdagen!
Ik wil jullie allemaal alle goeds voor 2009 wensen en dat we allemaal maar een klein wondertje mogen krijgen! Ben nu zelf 9 dagen overtijd en word echt knettergek van de spanning, 2 testen nega en nog steeds geen , maar aan jullie verhalen te lezen hoeft dit niets uit te maken! Succes allemaal, blijf volhouden!
eerste cyclus na de pil was 34 dagen en de laatste keer 45 dagen... pfff! Dat klussen komt wel goed, zijn we allebei dol op haha
hey, ja ken dat gevoel, ben nu ook bijna een week overtijd, vanmorgen testje gedaan en was zeer lichtjes positief, mor durf nog niet teveel hopen. Morr die onzekerheid kan zo verschrikkelijk zijn é. grtzz
Hoi Nieknijmtje, Een streepje is een streepje toch! Hopelijk is het zo! en ben je zwanger .. Succes! .. Groetjes, Manon
Hoi Ranniej20, Heb jij al weer een testje gewaagd? Poeh! Ik snap dat je gek word van de spanning. Je wilt toch graag weten waar je aan toe bent. Ik was na het stoppen met de pil 4dagen overtijd, en werd al stiekempjes onzekerr! Succes meid! en hopelijk snel een positieve test! Groetjes, Manon