Misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje79, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Nee helemaal niets!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0

Ben het helemaal met je eens. Zeggen dat ontpillen niet bestaat is jezelf voor de gek houden. En het heeft inderdaad niet te maken met hoe snel het uit je bloed is, maar met hoe snel je lichaam alles weer zelf gaat doen. De pil zorgt voor een soort 'namaak' cyclus dus je lichaam kan er behoorlijk van in de war raken.

Ik had vorige maand ook echt aparte verschijnselen en was voor het eerst 6 dagen overtijd en toch ongi geworden. Ben ook echt niet zwanger geweest, want heb te vroeg testen gedaan en ook na nod.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Vanmorgen toen ik opstond veeg bloed de rest van de dag niks gezien :(

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hier nog steeds niks....
    overigens wel steeds het gevoel alsof er iets uit loopt maar dat is waarschijnlijk gewoon afscheiding want niks roods te bekennen (heb overigens wel een inlegkruisje in omdat ik de laatste tijd veel last heb van afscheiding en dan soms ook water dun)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat had ik de laatste dagen voor ik ongi werd. Heel irri, want daardoor ging ik steeds kijken of ik al ongi was. Uiteindelijk 6 dagen overtijd en ongi geworden

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ga 6 december testen, als ik nog durf en als ik natuurlijk de kans nog krijg... dan zijn we een half jaar getrouwd :)
    Maar het zou best ontpillen kunnen zijn bij mij. Dit is de 1e ronde en de 2e cyclus zonder pil. Eerste cyclus weinig klachtjes, alleen wat menstruatiekrampjes 2 dagen voordat ik ongesteld werd en het wilde niet echt doorzetten. Nu heb ik ook wat vage klachten die best op een zwangerschap kunnen wijzen, maarja je weet het niet. Ik heb vooral veel doorzichtige/witte afscheiding, donkere tepels, veel bultjes op de tepels en ik moet vaak plassen. Bovendien testte mijn moeder bij mij pas na 2 weken positief en mijn zus testte bij haar eerste kindje na een week negatief en 2 weken later eindelijk positief. Zelf denk ik dat ik gewoon aan het ontpillen ben en dat ik vanzelf ongesteld word, maar goed, eigenlijk kan het dus nog alle kanten op.

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En trouwens... wat ik zo belachelijk vind is dat ik pas voor het eerst over ontpillen hoorde toen ik zelf stopte met de pil. Mijn dokter heeft nooit gezegd toen ik aan de pil ging dat dit een bijwerking was en ook in de bijsluiter staat niets. Belachelijk toch! Ik kan daar echt boos om worden!

8. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi meiden,

Wat grappig dat we allemaal en beetje gelijk lopen! Join the club!

Vandaag hier ook nog geen menstruatie, alleen meer steken in mijn borsten. Heb vandaag toch maar weer een testje gekocht bij de Kruidvat, die normale. Ik ga hem nog niet gebruiken, ik probeer hem te bewaren tot eind van de week als ik nog geen duiveltjes heb mogen ontvangen :)

Heb wel de hele dag het gevoel dat er iets in mijn slip loopt, maar als ik dan naar de wc ga zie ik niets. Geen bloed en ook geen afscheiding meer. Maar het blijft een beetje vochtig daar beneden :oops:

We zullen zien! We moeten elkaar wel een beetje op de hoogte houden en hopen dat we ook het resulaat van Assi krijgen, lekker dik positief!

Succes!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Laten we hopen... en anders die duivels maar, dan hebben we het gehad ook... dit vind ik pas echt irritant! Haha...

10. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    He Rose,

Waarom zou je geen hoop hebben na die negatieve test. Er zijn genoeg vrouwen die een week of zelfs twee weken later pas positief testen. Het kan zijn dat je cyclus langer is maar dan is je eisprong waarschijnlijk ook later geweest. Als jullie vaak hebben geklust dan kan het nog altijd!

Met wel zeggen dat ik nu zelf liever ongi wordt dan dat ik deze week nog een negatieve test in handen krijg.

Succes!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    IK OOK!

12. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ook ik heb de hele dag het gevoel dat er iets in mn slip loopt.
    Zie ook geen bloed/afscheiding.. misschien wil ik gewoon graag ongi worden zodat we door kunnen :(. Heb al 2 negatieve tests gehad dus geloof er niet zo meer in. Alhoewel het verhaal van Assi me wel weer goed doet! Lijkt me leuk als we elkaar een beetje op de hoogte houden!

Succes meiden, enne geen bloed geeft moed!

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    als het goed is krijg ik morgen een set van 3 x 3 zwangerschapstesten binnen dus dan zou ik er even tegen aan kunnen :p
    maar ik denk dat ik woensdag of eind van de week pas weer test... probeer het zo lang mogelijk uit te stellen.... :p

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    hahaha het is ongelooflijk :p
    post ik hier mijn laatste bericht wil ik naar bed gaan ga ik eerst naar de w.c en tada bloed :p
    Ben wel "blij" dat ik niet zo heel lang op mijn menstruatie heb hoeven te wachten... want je leest weleens meiden die maaanndeen moeten wachten na de pil....
    maar goed even kijken of het ook daadwerkelijk doorzet... en anders morgen een nieuwe banner, nieuwe start nieuwe kansen ;)

SUcces nog allemaal!

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi,

Ik zit in ronde 2 en moet nog een paar dagen wachten tot ik mag testen.
    Maar ook ik heb last alle klachten ongeveer die hier genoemd zijn hihi.

16. sharoni

sharoni Lid

25 nov 2008
    18
    0
    0
    horecamedewerkster
    zuid holland
    hoi hoi................

geef de moed nog niet op,bij mijn eerst kindje heb ik 2 testen gedaan van een goedkoop merk die negatief waren maar ik wist zeker dat ik zwanger was,daarna heb ik een predictor gehaald en bij deze was ik wel zwanger..........ik maak ik het begin maar heel weinig van het zwangersschapshormoon aan en ik heb het idee dat een duurdere test het beetje er toch net uit haalt.....

groetjes en ik zal voor je duimen........................

17. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ikl heb ook dezelfde klachten behalve last van slijm.Die heb ik alleen als ik mijn eisprong heb en als ik de dag daarna mijn nod heb.Ik heb nog steeds last van die klachten en ik heb de laatste week alleen maar spontane jank buien.En geen nod onderweg

18. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik teste bij mijn zoontje pas naar 2 maand pos

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik hoor dat inderdaad wel vaker, dat sommigen pas later positief testen. Bij mijn moeder en zus zelfs... dus hopelijk zit het in de familie... is namelijk niks voor mij om zo'n lange cyclus te hebben. Ben al eens gestopt met de pil en toen was ik meestal tussen de 30ste en de 34ste dag ongesteld. Nu zit ik al op de 38ste dag :-s

20. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ook bij mij duurt mn cyclus een beetje lang. Eerste 32, dan 29 en nu zit ik al op 35. Ik geloof niet echt dat het nu al raak is. Volgens mij heeft dit nog met ontpillen te maken. Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina