Misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje79, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Zou heel goed kunnen natuurlijk. Maar je weet maar nooit, misschien is het wel raak!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Maar je hebt toch 2 natuurlijke en vrij regelmatige cyclussen gehad. Toch wel vreemd dat het nu zo lang duurt vind ik.

3. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi meiden,

Hier vandaag nog steeds geen menstruatie te bekennen alleen veel afscheiding. Ik denk dat ik donderdag pas weer ga testen dan zit ik op 33 dagen ipv 28 dagen.

We zullen zien!

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Spannend meid!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Is dit je eerste cyclus na de pil?

6. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ieehhh! Spannend! Ik zal duimen draaien voor je.

7. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hey Nonja,

Volgens mij lopen wij gelijk, aan je banner te zien! Hoe is het met jou, ook nog geen menstruatie? Voel jij nog andere dingen?

Ben zo benieuwd....ik zal ook voor jou duimen :D

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Saskia1984 ja dat vond ik ook wel een beetje vreemd... maar heb al 2 negatieve testen gehad en niet echt klachten. Hoe is het met jou? Nog steeds geen tekenen van ongi?

@Annie1979 als het raak zou zijn dan zou ik het echt niet geloven haha! Jij mag over 6 dagen testen, spannend! Heb je een goed voorgevoel?

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Thanks ik hoop dat het helpt! Heb niet echt klachten, alleen een beetje rommel buik. En ook nog geen :evil: :evil: in aantocht...

10. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Nee dit is de 2e zeg maar. Ik ben in juli gestopt maar ik in september 2 weken de pil geslikt voor mijn bruiloft en huwelijksreis. Heb alles bijgehouden in mijn agenda en ik had steeds een cyclus van 28/ 29 dagen.

Het kan natuurlijk te maken hebben met het ontpillen dus het blijft afwachten. Als je de verhalen leest over laat positief testen, blijf je toch hopen. Zijn we niet zwanger dan hoop ik dat ik snel menstruatie krijg zodat we door kunnen naar de volgende ronde :)

11. Ella1982

Ella1982 Lid

2 dec 2008
    9
    0
    0
    Son
    Hoi allemaal!

Wat is het toch spannend voor iedereen!

Wij zijn nu 6 maanden bezig met zwanger worden. Word nu wel een beetje ongeduldig. Elke maand denken we dat het raak is. Nu ben ik een week overtijd en heb afgelopen zondag getest. Niet zwanger! :confused: Maar ik ben ook nog niet ongesteld! Morgen weer een test! Ben benieuwd!

Heel veel succes allemaal met het afwachten..

Groetjes Ella

12. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Hallo dames !

Ik heb even een vraagje, en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen...! Ik ben nu in de 1e ronde en ben 9 dagen overtijd. Toen ik 3 dagen overtijd was heb ik, ook al wist ik dat de kans klein was, een zwangerschapstest gedaan. Hierop was een goede controlestreep en een heel heel erg licht streepje te zien. Wij hebben op dat moment gedacht, dit is een negatieve test. Totdat ik vandaag op deze site foto's bekeek van andere zwangerschapstesten. Veel van deze foto's leken op de test van ons, en deze meiden waren zwanger! Ik gelijk naar de drogist natuurlijk ;) Ben daarna naar het toilet gegaan en heb de eerste keer niet goed genoeg over de test geplast... heb eventjes gewacht, maar geen controle streep. Heb daarna in een bekertje geplast en hem hierin gedaan. Binnen 10 seconden stond er een dikke plus én het controle streepje was er! Nu is mijn vraag... als de test niet goed gelukt is, komt er toch helemaal geen controlestreepje? Dit las ik op snelzwanger.nl:

Als er geen lijntjes verschijnen, is het goed mogelijk dat u de test te kort in de urine heeft gehouden waardoor er te weinig urine is opgenomen. Verschijnen er na circa 1 a 2 minuten geen lijntjes, houd de test dan nogmaals enkele seconden in de urine. Enkele seconden is voldoende waarna u even kunt wachten. Binnen ongeveer een halve minuut ziet u de urine door de test heentrekken en verschijnt één of twee lijntjes. Indien u na herhaaldelijk dippen van de test in de urine geen testlijntjes krijgt is het testresultaat ongeldig.

Ik durf nog niet blij te zijn, voordat ik morgen een nieuwe test heb gedaan natuurlijk :D Toch wil ik heel graag weten wat jullie ervan denken! Alvast bedankt !

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmmmm, klinkt best positief hoor!
    Doe morgen nog een test, desnoods een digitale om 't zeker te weten! :D
    Spannend zeg!

Ben erg benieuwd!

Morgen met ochtend urine proberen dan maar!

houdt ons op de hoogte! :D

14. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Ja toch wel he, vond t op zich ook positief, maar durf er echt niet op te hopen...
    Ben een dag na jou gestopt met de pil! Dus dit lijkt te mooi om waar te zijn! Ik zal je raad opvolgen en morgen een digitale gebruiken! ;)

Morgen zal ik hier posten hoe de test is gegaan... En nu maar hopen dat het zo is! Zucht... Denk niet dat ik een oog dicht doe vannacht :D haha

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm okee..ja het zou zomaar kunnen, maar houdt er rekening mee dat je in je ontpil periode zit...

Ik heb geen idee hoe het zit met het controlestreepje wat er wel of niet komt...
    maar je zou toch zeggen dat er niet zomaar een dikke plus komt te staan...
    Maar ik weet 't niet, heb nog nooit een test echt gedaan haha.
    maar het is maar hoe ik denk dat het zal zijn!

Nouja.. nog een paar uurtjes....dan is het zo morgenvroeg ;)

16. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi,

hier ook overtijd! :D heb al 5 dagen nu last van gaand en komend ongi krampen zonder bloed, last van een opgezette buik, en groeiende tepels? :rolleyes: verder vandaag gezien 2 drup lichtbruin slijm..

ik wacht nog af...(al duurt het een eeuwigheid want zo voelt dat) om te testen!

liefs sha

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    heb je nog niet getest terwijl je 2 dagen overtijd bent? of ben je aan het ontpillen?

18. Sha29

Sha29 Actief lid

ik ben sinds mei of juni gestopt met de pil!
    en heb sinds sep een onregelmatige cyclus gekregen..
    ik weet niet wat dit kan zijn.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm oke, maar waarom test je niet gewoon morgevroeg voor de zekerheid?

20. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Ja hoor, ik houd zeker in mijn achterhoofd dat het door het ontpillen komt! Maar idd die dikke plus... dat zet me aan het denken haha En jou test komt nog wel, geloof me maar ;)

Deel Deze Pagina