Misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje79, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Gewoon testen! Ben je misschien wel van je onzekerheid af! Succes!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hey Nonja,
    Ik heb wel een aantal klachten, maar kan net zo goed van het ontpillen zijn:
    - veel witte vloed;
    - gevoelige borsten (hecht hier niet zoveel waarde aan, heb dit ook voor een menstruatie;
    - donkere tepels;
    - bultjes op de tepels en heel veel; iedere dag meer;
    - continu stijve tepels;
    - af en toe een soort menstruatiepijn, zeurend gevoel in onderbuik. Dat heb ik nu dik een week en wordt minder;
    - heel vaak plassen.
    Toch best veel eigenlijk, maarja... ook een negatieve test. Dus ik weet het eigenlijk niet.
    Ik loop 2x in de week hard met mijn man en vandaag was de eerste keer dat ik het gewoon echt niet volhield. Ik voelde me dizzy, kortademig en echt niet lekker. Vervolgens moest ik ontzettend janken omdat ik het niet vol kon houden. Ben absoluut geen huilebalk. Dus ik stond er raar van te kijken. Toen ik binnenkwam voelde ik iets "lopen". Ik denk, dit is het, ben ongesteld...
    Niet dus... weer een grote plek witte vloed. Ik weet echt niet meer wat ik er van moet denken. Ik moet óf heel erg ongesteld worden en het zet niet door óf ik ben zwanger... maarja, welke is het?!

4. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi iedereen,

Vanacht is het doorgebroken ben ongi geworden :evil:
    veel succes met zwanger worden!

groetjes.

5. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik heb exact de zelfde symptonen op dat witte bloed na dan.Ik ga straks een test doen

6. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Hey allemaal!
    Ik ben Elize, ben nieuw hier, maar hier terecht gekomen omdat ik met hetzelfde zit! Ik ben vandaag ook 1 dag overtijd, maar voel me al anderhalve week ' anders'.
    Heb:
    - sinds zondag ineens grotere tepels (in diameter haha), continue stijf + meer bultjes erop + gevoelig
    - een poos steeds last van de onderbuik gehad, vorige week, dit weekend was dat weg, nu vandaag is het iets gevoelig, maar niet zoals menstruatiepijn
    - sinds zondag veel witte vloed, heel dun, inderdaad dat het ineens ' er uit' loopt, dit heb ik dus echt nooit en vooral niet voor een menstruatie
    - daarnaast was ik ook steeds erg moe, maar ben sinds dit weekend vreselijk verkouden, dus sowieso al niet fit/lekker
    Ik vind het wel grappig dat er veel meer zijn die net overtijd zijn en met dezelfde klachten!
    Ik moet er trouwens in mijn geval bij vertellen dat als het zo is het een zogenaamd ' ongelukje' is...en daardoor zit ik ook wat meer in de zenuwen..Als ik echt zwanger ben is het overigens wel gewenst hoor. Maar wel schrikken.
    Oja ik heb gister een test gedaan, deze was dus negatief. Die dag was mijn NOD (al weet ik niet of het echt een NOD is in mijn geval :p)

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    hee meid, dat is een hele lijst! Ik hoop dat het goede voortekenen zijn.
    Pff wat is een vrouwenlijf toch vermoeiend! HCG schijnt met 2 dagen te verdubbelen dus een positieve test zou nog kunnen. Daar hou ik me ook nog even aan vast. Vrijdag nog de laatste keer testen en anders moet ik gewoon echt ongi worden! Hou me op de hoogte en veel succes!

8. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Nou mijn test was dus negatief

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Balen meid! Maar aan je banner te zien heb je nog 10 dagen... nog even geduld..

10. vlademira

vlademira Niet meer actief

meiden ik heb nu al 5 dagen naar elkaar een positieve ovulatietest maar mijn NOD is vrijdag al
    wat denken jullie ervan ?

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik hoor wel eens dat je ovulatietesten ook als zwangerschapstest kan gebruiken dus... :D

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Zou ook wat zijn als je 10 dagen vóór NOD al positief zou testen... :)

13. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Hallo dames,

Gisteren stuurde ik nog een vraag over een test wat een beetje raar ging, daarom heb ik net weer een test gedaan... En... IK BEN ZWANGER!:D En dat in ronde 1... Zit nu op de bank en ik kan het echt niet geloven...! Nu maar voor bevestiging naar de dokter! Ik hoop echt heel erg voor alle meiden hier dat jullie ook snel een positieve uitslag van de test hebben!

Liefs

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    gefeliciteerd! Lekker hoor in ronde 1. Geniet ervan!

15. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @ Little me,
    Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

@vlademira Ovulatietesten reageren ook op het HCG-hormoon, dus het zou kunnen dat je zwanger bent. Ik zou als ik jou was een zwangerschapstest doen.
    Ik hoop voor je dat het raak is.

@angilla. Vervelend dat je negatief getest hebt, maar je bent er ook wel erg vroeg bij. Het beste kun je wachten tot je NOD
    Succes in ieder geval.

16. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik heb eergisteren zwangerschapstesten bestelt by de babyboom schop ofzo maar de post is er nog steeds niet

17. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik heb mijn banner aangepast,want ik dacht 98% zeker te weten dat ik deze maand een cyclus van 28 dagen had omdat ik dacht (normaal elke maand) dat ik mijn eisprong had gevoeld en toen ik op de kalender keek toen was het dus de 14 dag dus daar ging ik vanuit.Blijkbaar had ik het toch fout en had ik een andere cyclus en dus niet gevoeld en ook niet echt bewust geklust.En in mijn vorige maand had ik een cyclus van 38 dagen dus daar ga ik nu maar vanuit.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

Wouwww! Leuk! Proficiat hoor! :D:D:D
    Gniet ervan! :D:D Wat zei man-lief dr van? :)

19. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Manlief was al heel erg blij na die test van gisteren! Maar omdat dat een beetje twijfelachtig was hebben we ons er niet te blij om gemaakt. Hij belde om 12.oo uur, omdat ie niet langer kon wachten wilde hij graag dat ik toch maar gelijk ging testen haha. Eerst wilde ik het niet alleen. Maar heb het toch gedaan. Heb dat niet tegen hem gezegd, omdat ik hem wil verrassen! Heb net een slabbertje gekocht voor hem, met: ik knap? Dan heb je mijn papa nog niet gezien!, en die geef ik hem zo als ie thuis komt... En dan zien we z'n reactie wel...! Hihi

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahahah wat leuk! :D:D:D
    Super hoor!
    (enne... dat slabbetje, waar heb je die dan gevonden?! Kei leuk! )

Deel Deze Pagina