Dit soort slabbetjes kun je allemaal kopen bij de grotere babyzaken! Prenatal enzo! Je hebt ze met allerlei teksten erop, maar deze leek me toch wel gepast hihi
He, Gefelciteerd....Maaruuhhh moet je je banner niet aanpassen! haha! 122 dagen overtijd, poehhhhh het zou maar zo zijn.......
knorretje 84: Haha ik had uitgeteld in 2008 ingevuld en tja... dan krijg je dit he! Dacht valt vast niemand op en ik verander hem snel even Maar helaas haha maar dank je wel hoor voor je felicitatie!
Meiden ik test al 5 dagen achter elkaar 2x per dag heel erg dik positief met een ovulatie test maar ik zit vlak op mijn NOD wat zou dit kunnen betekenen
Van de ene kant wil ik heel graag testen, maar van de andere kant durf ik echt niet... ik ben echt liever ongi dan nog zo'n negatieve test Dat is zo teleurstellend en dan is het weer wachten op die stomme ongi! Grrrr, ik word er nu langzamerhand wel een beetje gek van haha... Jij gaat vrijdag testen hè? Spannend... succes meid! Enne, we houden elkaar op de hoogte hè
Hoe is het trouwens met zonnetje? Nog steeds geen tekenen van een naderende ongi? Morgen ga je testen toch? Ben heel benieuwd!
Ja ik hoop op mn leukste sint kadootje ooit . We zien het wel. Nu ik aan het werk ben gaan de dagen wat sneller, had vorige week vrij en toen heb ik mezelf echt helemaal gek zitten maken! Meid succes met wachten, gelukkig zitten we in hetzelfde schuitje ! Test anders gezellig mee vrijdag en als dat negatief is mogen we echt geen test meer doen, maarrr dan hebben we wel duidelijkheid. Enne zonnetje hoe is het bij jou?Succes met testen morgen. Laat je t ons weten?
Je hoort weleens dat meiden positief testen met ovu test en daarna met zw test. Ik heb er geen ervaring mee, sorry! Heb je al een gewone test gedaan? En anders nog ff een paar daagjes wachten. Succes!
Ik test op zn vroegst zaterdag. Ik moet vrijdag werken en mannetje ook. Zaterdag zijn we allebei vrij, dus hebben we tijd om het te laten bezinken (posi of nega test) Succes! Ben zo benieuwd! Ik wil je geen valse hoop geven, maar heb een goed gevoel bij jou...
He littleme, ahah misschien stomme vraag maarre, hoe was jullie 'kluspatroon' rond de eisprong? hahaha Om de dag? elke dag? hahaha als je zoiets hebt van uhh.. halllloo?! hahaha snap ik dat hooor haha kus
Ik heb daar niet zo op gelet dit keer... Ik weet niet eens wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ik ga er voorlopig ook niet op letten. Dit is pas de 1ste ronde, dus we klussen maar wat raak. Net zoals eerst eigenlijk, toen ik nog aan de pil was. Nonja... nog geen ongitekenen of andere klachtjes erbij gekregen?
Ik heb er ook niet echt op gelet hoor. Ja gewoon onderstaande banner in de gaten gehouden, maar dat zegt natuurlijk niks.. Als het nu niet raak is wil ik wel gaan beginnen met ovulatietesten, gewoon om een beetje inzicht te krijgen in mn cyclus. En verder gewoon lekker klussen hoor! Nog geen andere klachten erbij, en jij?
Ja, inzicht in je cyclus kan nooit kwaad. Vooral als je je eisprong niet voelt... Verder inderdaad gewoon lekker klussen hihi Sinds vandaag doen mijn tepels een beetje pijn, net alsof er spanning op staat en jeuken ze af en toe... Voor vandaag waren ze alleen maar gevoelig (bijvoorbeeld onder de douche als er een harde straal op kwam of bij het aan- en uittrekken van mijn bh).