ik let ook alleen op mn banner.. hahah Eerst maar eens zo proberen zonder ovulatie testen enzo.. Heb er vooralsnog alle vertrouwen in dat 't goed komt!
nee bij mij precies hetzelfde wanneer ben je gestopt? ik 23 oktober, daarna na 4 dagen overtijd te zijn geweest ongesteld geworden.. dus ben benieuwd nu
Ergens in september, eind september... 26 oktober na een cyclus van 34 dagen ongesteld geworden en deze ronde zijn we ervoor gegaan. Nu zit ik dus al op dag 39 :-s Ontpillen misschien? Ben ooit eerder met de pil gestopt geweest en toen had ik altijd een vrij regelmatige cyclus tussen de 30 en 34 dagen... ik weet het echt niet meer :-s
Ja vorige week woensdag (31 dagen dus veel te vroeg) en afgelopen zondag (35 dagen dus 1 dag over tijd).
Hey meiden, Hier nog steeds geen ongi! Vandaag wat last van steekjes in mijn lies en in mijn borsten. Heb nu ook wat bultjes op mijn tepels. Het is zo spannend allemaal. Ik heb mezelf nu een beetje aangepraat dat ik gewoon een langere cyclus heb en dat ik ervan uit ga dat ik niet zwanger ben...dus als de test morgen negatief is valt het misschien een beetje mee. Mijn mannetje is morgen ook vrij dus we kunnen testen met ochtendurine. @ Saskia1982 en Nonja; Jullie ook nog geen tekenen van de ongi? Het zou wel leuk zijn als we dadelijk alle drie zwanger zijn en anders gaan we alledrie de volgende ronde in! Succes en ik hou jullie op de hoogte!
Succes! Ik zal voor je duimen. Ik zie het morgen wel. Ik hoop dat we alledrie positief testen. Hier nog geen ongi klachten, spannend!
Ik ben nog niet ongesteld... nog steeds niet... Zaterdag testen denk ik Zonnetje zou vandaag testen... IK WIL HET WETEN
Ja, vind het nog steeds eng na 2 negatieve testen. Ik wil heel graag testen en het liefste positief natuurlijk, maar de angst voor weer een negatieve test houdt me nog steeds tegen...
Ik wilde morgen testen, maar ben net ongi geworden. Jammer... Nu wachten op zonnetje en saskia succes meiden! Ik blijf duimen! xx
Balen zeg! Ik had het echt niet verwacht, ik denk die test gewoon positief morgen... je had al 2 zo'n mooie cyclussen achter de rug en nu duurde het zoooo lang... wil dus ook niks zeggen Ik vind het echt jammer meis, maar das beter dan een negatieve test. Das helemaal balen, want dan moet je weer afwachten tot de langskomen! Succes komende ronde! xxx