Misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje79, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

pffff.. word ook een beetje gek hier...
    khad een beetje hoop gekregen door de pendels.. gister laten pendelen en die vertelde dat ik al zwanger was..

kd8 nog even iemand anders laten pendelen.. en die zegt weer dat ik niet zwanger ben maar in februarie zwanger zal zijn van een 2-ling

elke 5 minuten moet ik plassen en zit ik vol angst te kijken of ik nog niks zie.. word er gek van

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Das meteen de reden dat ik niet laat pendelen... ik zou daar gek van worden hihi!
    Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat je zwanger bent. Wanneer ga je testen?

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

zal ik eens voor je pendelen

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Voor mij? Haha, nu kan ik het niet laten om nee te zeggen, want ben toch wel heel nieuwsgierig...
    Doe maar hihi!

5. vlademira

heb ik je voornaam je achternaam je geboortedatum en geboorte datum en als je hem weet mag je je geboorte tijd ook geven

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

khad je al een PB gestuurd ;) vlademira

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ahhh jammer nonja.... :(

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @Vlademira ga je morgen testen of wacht je nog even?

9. vlademira

ik ben elke kee al aan het testen morgen gewoon weer had 25 testen voor 21 euro en daarvoor nog 5 testen gekregen van een vriendin dus ik test er gewoon op los ;)
    en jij heb je al getest ?

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Haha ok ;)
    Ik heb woensdag getest (3 dagen voor NOD) en zondag (1 dag na NOD), sindsdien niet meer...

11. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier ben ik dan! Sorry dat ik jullie zolang in spanning heb gehouden maar ben pas net thuis. Waren samen een dagje uit. Helaas heb ik vanmorgen weer negatief getest! Had ik ook wel verwacht dus teleurstelling viel wel mee....alleen ben ik nog steeds niet ongesteld geworden :evil:.

Ik las trouwens in de bijsluiter van de test, dat indien je een onregelmatige cyclus hebt je het beste kunt testen 19 dagen na de laatste keer sex. Misschien een tip voor jullie?

Hier dus nog maar wachten op de ongi.....wel balen hoor!

12. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Dat is balen voor je, maar je kunt nu wel verder naar de volgende ronde!

Ik weet nu eigenlijk nog steeds niks :evil: Wanneer wordt ik ongi? Of moet ik over een week weer testen als ik niet ongi ben geworden?

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    heb net een tesje gedan en een heel licht strepje ben nog niet helemaal gerust, heb twee miskramen gehad, ben een beetje voorzichtig.

groetjes Gaby

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ja ik ben er ook wel blij mee hoor! Dit is beter dan dat wachten pfff! Jij sterkte meid met wachten! Ik zal aan je denken.

Enne Sasje jij ook succes! Ik hou het topic in de gaten, want je weet maar nooit ;) .

15. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nou kheb vlademira nog een keer voor me laten pendelen, die zegt ook in nov. 2008 zwanger en zaterdag een positieve test..

en nog steeds niet ong. dus geen bloed geeft moed!
    testjes komen vandaag als het goed is binnen en als ik morgen nog niet ongi ben gooi ik er 1 tegenaan!

16. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

poeeeeee rot postbode!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @zonnetje: Balen zeg, weer een negatieve test. Nog vervelender dat je nu moet wachten tot je ongesteld gaat worden. Ik ga morgen testen maar ben ook bang dat ie negatief zal zijn. Zit morgen op cyclusdag 42... pffff...

@Nonje, bedankt meid! Ik hou je zeker op de hoogte hier in het topic! Ik hou jou ook in de gaten... misschien deze ronde...

@Moesje, heeft de postbode geen testen gebracht? Ik ben benieuwd meid, succes!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Helaas... vanmorgen getest en ook negatief!
    Ik wil echt dolgraag ongesteld worden nu...

19. Kimpie5

Kimpie5 Nieuw lid

6 dec 2008
    2
    0
    0
    Verpleegster
    Antwerpen
    Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier.
    Ik ben een meid van 29 jaar en ik en mijn man zouden graag een 2e kindje hebben.
    Nu we zijn eraan begonnen en 18 november heb ik mijn laatste menses gehad. Nu deze week woensdag heb ik mijn eisprong gehad, ik voel die namelijk nogal héél goed.
    Nu heb ik sinds gisteren toch wel vrij gevoelige borsten en dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook, zou het dan nu ook al terug prijs zijn?
    Heeft iemand hetzelfde probleem?

Groetjes X

20. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Balen meid! Hopen dat je gauw ongi wordt dan kan je door met de volgende ronde! Knuf

Deel Deze Pagina