Misschien zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by tanja8, Sep 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik moet toch maar even mn verhaal kwijt hier..iedereen zit in het zelfde schuitje.. das een prettig idee! :)

Ik voel me de laatste dagen misselijk..
    Ik heb een gevoel van: ik moet eten!! ik heb honger!!! maar als ik dan eet dan smaakt het me niet en word ik weer misselijk
    Ook heb ik erge last van mn darmen ( heb ik wel vaker maar nooit zo erg).. heb al wat laxeermiddel genomen.
    Mn buik voelt opgezwolen mn broek gaat bijna niet dicht.
    Mn oren zitten dicht en ik ben af en toe duizelig.

Ik wil het mezelf niet aanpraten maar ik voel me deze maand toch echt zo! :)

Ik heb donderdag mn NOD, heel spannend.

wat denken jullie?

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Klinkt hoopvol :)
    duim voor je!

Mirre

3. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Succes! Klinkt goed! Alleen kan je beter roosvicee laxo nemen ipv laxeermiddel voor het geval dat je zwanger bent. Is veiliger.

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ah okej!! En dat is gewoon in de supermarkt te koop neem ik aan?
    bedankt voor de tip!!

5. Mausie

Mausie Lid

Sep 20, 2006
    19
    0
    0
    bank medewerker
    Hoogkarspel
    Hoi allemaal,
    Ik ben nieuw, dus de eerste keer dat ik hier mijn verhaal doe.. :) Ik weet nog helemaal niet hoe mijn cyclus is want dit is de tweede maand dat we werken aan.. maar ik heb wat last van duizeligheid en heb al ruim 1,5 week krampjes en steekjes maar geen ongi krampjes. ook wat last van mijn darmen :oops: . Als ik op een bepaalde manier zit lijkt het of ik spierpijn achtige pijn heb aan de zijkanten van mijn buik, niet in de onderbuik maar iets hoger. Gisteren heb ik een test gedaan en er waren 2 (de tweede welliswaar licht) streepjes.. Nou ben ik natuurlijk razend benieuwd wat er aan de hand is.. is dit hetzelfde als een negatieve test? of zou het toch positief zijn? Paar dagen wachten nog maar?

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

als er twee streepjes staan hoe licht ook betekent meestal dat je zwanger bent. ik zou over 3 dagen nog eens testen aangezien HCG om de paar dagen verdubbeld en dus beter meetbaar is.

succes

7. Mausie

Mausie Lid

Sep 20, 2006
    19
    0
    0
    bank medewerker
    Hoogkarspel
    dank je wel! we waren al van plan om zaterdag nog maar eens te testen. Vandaag in ieder geval nog geen teken van ongi krampen. het voelt anders. spannend hoor! :)

Share This Page