positie trouwkleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joep, 17 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    wij hebben besloten om over drie maanden te trouwen, maar nu kan ik nergens informatie vinden over kleding voor zwangere bruidjes ( maat 48 hihih zeg maar bruid) Heeft iemand hier ervaring mee.
    Het hoeft niet speciaal trouw kleding te zijn als het maar netjes en feestelijk is en natuurlijk wit. Ik ben nu al zo lang aan het zoeken.
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk...en er is volgens mij een topic over zwangerschaps trouwjurken etc...maar kan het zo snel niet vinden sorry! Liefs, misspuma
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  4. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    thanks, ik woon toevallig in de buurt van denbosch en daar zit ook een winkel, dus dat wordt shoppen
     
  5. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hallo Joep,
    Ik was 6 maanden zwanger toen ik trouwde en heb toen een normele (grote haha) jurk aangehad. De vrouw in de winkel heeft hem mooi vermaakt voor me. Maar ik ben ook in Rotterdam geweest, daar hadden ze een speciale zaak. Maar een broekpak vond ik toen niet leuk. Achteraf had ik het beter wel kunnen doen, want met corselet, jurk en hakken was ik aan het eind van die dag gebroken!!!
    Groetjes!
     
  6. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    weet iemand ook waar je positietrouwjurken kan huren??
     
  7. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik ben in december ook gehuwd met een dikke buik wij zijn voor de trouwkleding helemaal naar amersfoord gereden bij it's time daar hadden ze echt heel leuke spullen.

    groetjes Talia
     
  8. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik ben hoogzwanger getrouwd (7 1/2 maand), nu bijna 6 jaar geleden. Ik had een gewone jurk, ondanks dat ik zwanger was van een tweeling.
    Het was een a-lijn model jurk, waarin mijn buik de blikvanger was. Je kunt gewone jurken op maat laten maken voor een zwangere buik. Meestal kost een jurk dan zo'n 10 % meer.

    Liefs Bloempje79
     
  9. liesbeth

    liesbeth Lid

    12 sep 2005
    21
    0
    0
    Ook zou je kunnen kijken bij Carla C (design positiekleding), ze hebben in hun webwinkel ook een speciaal onderdeel voor party/wedding kleding
    http://www.carla-c.com/

    Groetjes,
    Liesbeth
     
  10. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik heb toen een jurk met positiebroek gekocht bij de geboortewinkel. Was van Vida Dita geloof ik, 5 jaar geleden alweer....

    groetjes, Ellen

    P.S. jurk is nog steeds te dragen, want wit/mouwloos/doorschijnend. Wilde geen echte trouwjruk.
     

Deel Deze Pagina