Misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ilovesunshine, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilovesunshine

Ilovesunshine Nieuw lid

28 okt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Sinds afgelopen weekend heb ik echt het idee dat ik zwanger ben..
    Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag een zeurend gevoel in mijn buik en rug gehad, ook trok dit naar mijn benen en had ik kramp in mijn kuiten..dit heb ik nog nooit gehad..zelfs niet rond mijn menstruatie. Ook leek het net of er "iets" in mijn buik zat.
    Mijn boobs gaan nu ook steeds meer pijn doen en net kwam er zelfs wat wit vocht uit. Ik voel me iedere dag beroerd.. dan weer misselijk, warm/gloei hoofd, verschrikkelijk moe!

Ik slik de pil nog wel maar ben wel erg slordig geweest met innemen. Ik ben dinsdag nog naar de huisarts geweest omdat ik dus afgelopen weekend zo'n last had en dit eigenlijk een beetje bleef aanhouden. Ik heb toen een bloedtest voor zwangerschap laten doen en deze was wel negatief. Maar nu komt het stomme.. ik geloof het gewoon niet! Ìets in mij zegt dat die test gewoon niet negatief kan zijn en dat hij waarschijnlijk gewoon te vroeg is afgenomen.. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik moet namelijk pas over dik een week ongi worden. Aan de andere kant vraag ik me dan ook weer af hoe het kan dat ik deze klachten al heb..:(`

Het is dus zo dat mijn partner en ik allebei dolgraag een kindje willen maar alles gewoon eerst helemaal op een rijtje willen hebben. Leuke baan, koophuis dat soort dingen. Verbeeld ik me dit allemaal gewoon? Zijn er meer vrouwen die al zo vroeg symptomen hadden maar dat de bloeduitslag nog wel negatief was?
    Ik moet ook eigenlijk gewoon geduldig afwachten maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig:D.

Liefs!

Deel Deze Pagina