Hoi meiden Ik vroeg me af hoe lang het duurde voordat jullie positief konden testen? Ik ben inmiddels twee dagen overtijd, maar mijn test was negatief. Heb altijd een regelmatige cyclus, dus was stiekem al een beetje van het positieve uitgegaan... Voel me deze maand ook heel anders dan de andere maanden. heb eigelijk helemaal geen kwaaltjes, terwijl ik normaal overal last van heb ( borsten, zware benen enz.). Ben in ronde 5, dus neem aan dat het geen ontpillen meer is...
Hoi hoi, Tijdens mijn 1ste zwangerschap teste ik pas een 9dagen positief en dat met een test bij de huisarts. 2 dagen er voor nog een kruitvat test gedaan die negatief was. Tijdens deze zwangerschap teste ik meteen positief was wel een week overtijd maar had nog niet eerder getest omdat ik aan de pil was. Ik dacht dus niet meteen dat ik zwanger was. Dacht gewoon dat ik een bloeding had overgeslagen. Alleen door de hele pijnlijke borsten en plotselinge misselijkheid ging ik toch twijfelen. Groetjesss jetje
4 dagen voor nod al positief! Met kruidvat 2 voor 5 en 1 dag later de digitale cb test (met indicatie va aantal weken) geprobeert en ook posi
Ik was 2 dagen overtijd, heb het niet eerder geprobeert eigenlijk. Vervelend dat je negatief teste met zoeen regelmatige cyclus. Heb je het wel met ochtend urine gedaan?
Ik had 3 dagen voor NOD een positieve test. Het zou kunnen dat je wat later positief test, je hoort het wel eens vaker.
bedankt voor jullie reacties.. er zit zo te zien veel verschil in de tijd waarop je positief kunt testen. Hoewel jullie bijna allemaal al vroeg konden testen Ik heb wel met ochtendurine getest, dus daar zal het niet aan liggen. Waarschijnlijk gewoon een verlate menstruatie! Ben vanaf morgen voor 4 dagen naar Londen. Ben ik nog niet ongesteld als ik terug kom ga ik nog maar eens een testje doen.. Ik blijf duimen! liefs
hey mieke01 ik had bij mijn 1e kind pas na 6 dagen overtijd een positieve test. nu zijn we weer bezig om zwanger te worden en als het goed is moet ik vandaag of morgen ongesteld worden, dus als jij voor mij duimpt, duim ik voor jou hihihihihi groetjes marijke
Oww wat spannend zeg... Nu ga ik twijfelen en misschien morgen al een test doen. Of zal ik wachten of ik toch ongi wordt en pas testen als ik overtijd ben???? Wat moeilijk is dit zeg.
Volgens mij testte ik beide keren positief een paar dagen voor NOD, Maar eigenlijk heb je daar niets aan want het is zoooo verschillend per persoon Ik duim iig hard voor je mee En veel plezier in Londen! Zo'n leuke stad!!