Hoe lang duurde het voordat jullie positief konden testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mieke01, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Hoi meiden

Ik vroeg me af hoe lang het duurde voordat jullie positief konden testen? Ik ben inmiddels twee dagen overtijd, maar mijn test was negatief. Heb altijd een regelmatige cyclus, dus was stiekem al een beetje van het positieve uitgegaan... Voel me deze maand ook heel anders dan de andere maanden. heb eigelijk helemaal geen kwaaltjes, terwijl ik normaal overal last van heb ( borsten, zware benen enz.). Ben in ronde 5, dus neem aan dat het geen ontpillen meer is...

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    3 dagen voor NOD, maar het komt ook best wel voor dat je pas later positief kan testen.

3. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Tijdens mijn 1ste zwangerschap teste ik pas een 9dagen positief en dat met een test bij de huisarts.
    2 dagen er voor nog een kruitvat test gedaan die negatief was.

Tijdens deze zwangerschap teste ik meteen positief was wel een week overtijd
    maar had nog niet eerder getest omdat ik aan de pil was.
    Ik dacht dus niet meteen dat ik zwanger was. Dacht gewoon dat ik een bloeding had overgeslagen.
    Alleen door de hele pijnlijke borsten en plotselinge misselijkheid ging ik toch twijfelen.

Groetjesss jetje

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    4 dagen voor nod al positief! Met kruidvat 2 voor 5 en 1 dag later de digitale cb test (met indicatie va aantal weken) geprobeert en ook posi

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had 2 dagen na mijn nod een heel duidelijke test.

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    2 dagen voor nod een lichte 2de streep en een dag na nod 3 dikke testen haha

7. Tese

Tese Niet meer actief

5 dagen voor mn nod had ik eenpositieve test.

Maar ontpillen kan een jaar duren hoor....

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ik was 2 dagen overtijd, heb het niet eerder geprobeert eigenlijk.
    Vervelend dat je negatief teste met zoeen regelmatige cyclus.
    Heb je het wel met ochtend urine gedaan?

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik had 4 dagen voor NOD een positieve test.

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik had 3 dagen voor NOD een positieve test. Het zou kunnen dat je wat later positief test, je hoort het wel eens vaker.

11. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties.. er zit zo te zien veel verschil in de tijd waarop je positief kunt testen. Hoewel jullie bijna allemaal al vroeg konden testen :) Ik heb wel met ochtendurine getest, dus daar zal het niet aan liggen. Waarschijnlijk gewoon een verlate menstruatie! Ben vanaf morgen voor 4 dagen naar Londen. Ben ik nog niet ongesteld als ik terug kom ga ik nog maar eens een testje doen.. Ik blijf duimen!

liefs

12. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

hey mieke01

ik had bij mijn 1e kind pas na 6 dagen overtijd een positieve test. nu zijn we weer bezig om zwanger te worden en als het goed is moet ik vandaag of morgen ongesteld worden, dus als jij voor mij duimpt, duim ik voor jou hihihihihi

groetjes marijke

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

4 dagen voor nod :)

14. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Oww wat spannend zeg...
    Nu ga ik twijfelen en misschien morgen al een test doen. Of zal ik wachten of ik toch ongi wordt en pas testen als ik overtijd ben????
    Wat moeilijk is dit zeg. ;)

15. Female

Female Niet meer actief

Volgens mij testte ik beide keren positief een paar dagen voor NOD,
    Maar eigenlijk heb je daar niets aan want het is zoooo verschillend per persoon ;)
    Ik duim iig hard voor je mee
    En veel plezier in Londen! Zo'n leuke stad!!

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    op 10dpo een heeeeeeeeel licht streepje, op 11 dpo een duidelijk streepje (met de kv test)

Deel Deze Pagina