ff meekijken...2 x licht positief maar 2 andere testen negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pandora, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    afgelopen zaterdag heb ik een kruidvat 2v5 test gedaan...kreeg een heeeeeeeeeel vaag streepje...kon 'm alleen zien als ik 'm schuin in het licht hield
    daarna een sensitest gedaan...een uur later en gisterenochten...beide negatief
    dus net weer een kruidvat 2v5 gedaan en heb een veel duidelijker streepje dan zaterdag..maar hij is nog licht
    kijken jullie evn mee..deze test is van net...wat zeggen jullie??????

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ik zeg zwanger gefeliciteerd. de sensi heeft misschien meer hcg nodig en zie aan je banner dat je nod over 2 dagen is.
    ik heb met de zwangerschappen 2x 4 dagen voor nod posi met kv testen.

gefeliciteerd meid!!!

x sabrina

3. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Zwanger!!! Lijk mij.
    Waarom doe je geen digitale anders? Maar misschien ben je daar weer te vroeg voor......

4. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    zie ook duidelijk een streepje!!

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Het is inderdaad voor mn NOD...heb in mn banner wel 25 dagen aangehouden...dus het kan een dag verschil uitmaken
    zo raar...want ik heb die van sensitest waar je vroeg mee kunt testen...maar deze gaf net weer negatief...terwijl ik op die van kruidavt toch echt een streep zie :(

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Zwanger! Ik zou nu de cb digitaal doen.......

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zwanger hoor!! Tijd voor een digi :D

8. mlis

mlis Niet meer actief

ik zeg ook zwanger, is duidelijk genoeg voor mij..
    gefeliciteerd :D

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #9 Pandora, 6 dec 2010
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
    en nou snap ik er helemaal niks meer van.....heb net snel een CB digitaal gehaald, en die zegt doodleuk niet zwanger :(:(:(:(
    maar lees op internet wel dat de conceptieindicator uitgaat van een cyclus van 28 dagen....ik heb een cyclus van 24 dagen...zou dat dit dan kunnen verklaren?

10. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    De digi van cb met indicator heeft net als de kv 25 hcg nodig. Maar misschien ben je nog iets te vroeg. Uit mijn hoofd testen 86% van de vrouwen 2 dagen voor nod positief. Dus misschien zit jij bij die 14%.
    En je hebt een iets kortere cyclus dan 28 dagen. Wellicht heb je nog iets te weinig hcg aangemaakt. Ik zou 2 dagen wachten en dan nog een cb digi proberen.
    Maak je nog niet al te veel zorgen. De kv ziet er goed uit vind ik.

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    De test ziet er posi uit hoor! Digi te vroeg gedaan denk ik! Je zit voor je NOD, dus over een paar dgn weer testen!! Veel succes!

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

idd de kv ziet er goed uit hoor. ik had met zo'n streepje wel zwanger op de cb. ,aar misschien had ik net was meer hcg in mijn bloed. ik zou over 2 dagen nog een keer proberen.
    ik zeg gefeliciteerd

13. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Hoi meid, ik reageerde ook net in het andere topic waar je schrijft (pendels)..
    Ik lees net dat je de indicator hebt gedaan (dus niet die gewone clbl) maar ik denk dat die negatief is omdat je geen ochtendurine hebt gebruikt ;) je zit voor je nod, dan zou ik ochtendurine gebruiken bij het testen (de kruidvat 2v5 heb je waarschijnlijk wel met ochtendurine gedaan) je urine kan niet geconcentreerd genoeg zijn geweest en HCG schommelt nog erg voor je nod..
    Morgen zal de clear blue indicator wellicht met ochtendurine positief zijn :)

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    de kv 2v5 was ook niet met ochtendurine...was de 2e keer dat ik moest plassen.....die CB heb ik na heel wat keren plassen gedaan...want ik pis me een ongeluk

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Je kruidvattest ziet er idd goed uit meid :D Misschien een paar dagen wachten voordat je opnieuw een digi doet...denk ook dat je het beter met ochtendurine kunt doen sowiezo..succes!!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Aha, ja ,dan is je urine niet zo geconcentreerd meer! Probeer het met de eerste plas als je uit bed komt! Ben benieuwd!

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    toch erg vaag allemaal dan...die hele vage test van zaterdag...was toen ik 's-avonds had getest en me ook de hele dag een ongeluk gepist had
    morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen...doe morgen wel een nieuwe test

18. Ik zeg zwanger hoor! Zo'n duidelijke streep kan niet missen.

Morgen testen met ochtendurine.

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik test morgenvroeg nog een keer...
    mijn gevoel zegt ook gewoon zwanger...maar dat gevoel heb ik al een week en dat had ik de vorige rondes niet..
    symptomen zouden er ook sterk op wijzen
    - zere (.)(.)..... maagzuur....roze verlies gehad...op de dag van innesteling verschrikkelijke buikpijn...duizelig en gal ovegegeven

20. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals ik net al zei: Nou duidelijk test hoor meis, ik denk zwanger. Zoals reeds werd gezegd. Clear Bleu is minder gevoelig...

Deel Deze Pagina