misschien zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door caroline27, 17 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hopelijk heb je morgen de uitslag. Spannend zeg!

    Pim
     
  2. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :( :( nou caroline,is t zover :(: :(: ik hoop t zo voor je laat t even weten :D :D groetjes sophietje
     
  3. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D :D nou angel??heb jij al getest :(: :(: ben zo nieuwsschierig he :) :) gr sophietje
     
  4. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Ik duim voor je dat de ha je goed nieuws heeft verteld. Ik kijk denk ik later op de dag nog effe wat het is geworden. Ondertussen duim ik voor je

    gr jope
     
  5. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hoi Sophietje,
    Ja ik heb getest, maar negatief, maar ook nog geen :evil: voortekens.
    We wachten af :(
    Bedankt voor je interesse, jij mag ookbijna zie ik....spannend!!!

    Groetjes Angela.
     
  6. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik weet dus nog niets . De ha belde op en zei dat er in mijn bloed hcg hormoon zit maar dat ze niet weten of dat het van de miskraam of een nieuwe zwangerschap is. Ik moet dus maandag opnieuw bloed prikken zodat ze kunnen zien of het hcg heeft af of toegenomen en dan mag woensdag pas bellen voor de uitslag !!! Dat is nog een hele week ik kan echt niet wachten . Ik denk dat vrij of zaterdag gewoon een test doe als het is toegenomen dan is dat blauwe streepje toch duidelijker , wat denken jullie?

    sophie ik hoop dat je ongi wegblijft en dat je lekker zwanger bent. Ik moest vandaag werken anders had wel eerder gereageerd sorry
     
  7. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ow bah, nog geen zekerheid dus.....balen zeg!
    Nu nog een hele lange week wachten, sterkte!

    Ik zou idd van het weekend gewoon zelf nog een test doen om te kijken os het streepje dan duidelijker is. Is dat wel het geval, dan zou dat toch wel duiden op een zwangerschap.
     
  8. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik wens je veel sterkte deze week en hoop natuurlijk dat je positief nieuws gaat krijgen.

    Groetjes Angela.
     
  9. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Hoihoi,

    nou ik heb ook bloed geprikt en ik krijg morgen middag of vrijdagochtend de uitslag. Ik heb ondertussen wel last van allerlei verschijnselen: pijnlijke borsten, heel veel afscheiding, pijn in mijn rug, en om de haverklap plassen! Het kan natuurlijk ook zijn dat nu uiteindelijk toch nog mijn menstruatie op gang komt en dat ik een blaasonsteking heb. De vorige keer dat ik zwanger was had ik een enorme dip de eerste weken. Dit had ik vorige week dus ook weer :( Lastig hoor die onzekerheid. Ik zou haast hopen dat ik gewoon weer ongesteld wordt, dan weet ik het in ieder geval zeker. Caroline ik duim weer voor je, hoor! Heeft de arts je ook gezegd hoeveel Hcg je in je bloed had? Ik vind het heel vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is over hoe snel het uit je lichaam is. Net zoals bij jou zegt mijn huisarts ook dat het allang weg moet zijn van de miskraam. In de bijsluiter van de zwangerschapstest spreken ze van 10 weken!! Lekker hoor, afwachten dus maar weer,

    Groetjes, Carlijn
     
  10. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    de ha heeft geen hoeveelheid hcg hormoon gezegd maar dat zou ik nu wel willen weten want die test van clear blue kan het wel aan geven maar ik heb zelf maandag met een van de kruitvat getest. Nu weet ik als je bloed prikt heft het lab binnen 2 uur de uitslag en na 2 dagen is je hcg hormoon al gestegen dus ik kan het niet uitstaan dat ze me een week laten wachten ik heb ook verschillende sympthonen en daaromheb ik ook getest maar als het negatief is dan ben ik mezelf schijn zwanger aan het maken of zo. Ik wil het gewoon weten en die ha doet er zo luchtig over zo va verwacht er maar niets van maar ondertussen wel zeggen dat het hcg uit mijn lichaam moet en die bloedtest bevestigt het ook nog en dan weten ze nog niets maar ja moet geduld hebben maar dat heb ik niet . Het is ook zo frustrerend want ik wil het stiekem ook zo graag en ben nog verdrietig van de miskraam en als het positief is word dat ook minder het is allemaal zo verwarrend
    xxxx
     
  11. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Pffff, heel herkenbaar Caroline....ik dacht dat ik de miskraam wel verwerkt had en weer helemaal klaar was voor het leven met z'n tweeen, maar nu wordt ik zo heen en weer geslingerd! en de huisarts is heel vriendelijk maar echt begrijpen dat je het per direct wil weten doet hij niet. Als je weet wat het wordt, wel of niet, kun je verder. Nu blijf ik tussen twee toekomstbeelden hangen, en dus zet ik mezelf maar op een soort nonactief. Het leven gaat gewoon door, maar die onzekerheid maakt je heel erg in de war. Ik zou heel blij zijn als ik wel weer zwanger zou zijn, maar zelfs dat durf ik nauwelijks toe te geven. Zelfbescherming... Nou, toch nog maar even volhouden hoor, meid! Ik weet niet of je er goed aan doet om een test te doen. Straks is het weer een negatief streepje. Maar ja, ik weet ook niet wat ik zou doen :( Ik denk dat ik stiekem ook zou testen als ik jou was.
    Succes maar weer en ik duim voor je,
    Carlijn
     
  12. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Vandaag opgestaan met een rot gevoel denk dat ik ongi ga worden. Ik heb gevoel dat ik niet zwanger ben en dat had vanaf het weekend tot nu wel het is ook zo vervelend dat ik mijn cyclus niet weet. Ik wacht denk ik gewoon , ga er nu vanuit dat het niet is en mijn gevoel laat me meestal niet in de steek . Ik zie het wel positief want ik was meteen zwanger na het stoppen met de pil en dat was in nov dus ik zal echt wel een keer weer zwanger worden . Laat je ff je uitslag weten als je die van middag krijgt ik hoop het zo voor je .

    liefs caroline
     
  13. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Nou, hier hetzelfde verhaal: Hcg ligt verhoogd, kan duiden op zwangerschap, en kan ook nog van mk zijn. Wacht nog maar twee weken af, zei de vriendelijke doktersassistente :( Nu weet ik dus ook nog niets...Ik ga van het weekend, of misschien morgen al toch nog maar een testje doen, als het streepje dan nog niet duidelijker is dan geef ik het op. Dan ben ik niet zwanger en ga ik weer verder met mijn leven. Bah, dit is echt niet leuk zo :(

    Groet, Carlijn
     
  14. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D hai angel,jij zei jij mag ook bijna testen,maar heb je t nog niet gelezen dan :(: ik ben zwanger,ik heb n paar dagen geleden getest,en vandaag weer en ik ben zwanger :D ik ben zo blij,nu nog goed nieuws voor jullie allemaal :) liefs sophietje
     
  15. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Sophietje, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!
    Sorry heb dat berichtje denk ik idd gemist :oops:
    Mijn test was nog negatief dus ik wacht nog rustig af :( ook nog geen :evil: in het zicht.

    Carolien en Carlijn, ik wens jullie heel veel sterkte in deze onzekere tijd voor jullie allebei, hoop dat alles zal goedkomen voor jullie beiden.


    Groetjes Angela.
     
  16. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Gefeliciteerd Sophietje,

    eindelijk iemand met goed nieuws! heel leuk en geniet ervan!!

    Groet Carlijn
     
  17. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    sophietje echt super ben heel blij voor je
    liefs caroline
     
  18. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    carlijn ja het is echt rot zo he . Ik hoop ook dat je zwanger bent voor mij zie ik het nu somber in mijn ongi is door gekomen . Ik ga gewoon met goede moed op naar de volgende maand en ga toch ff bloed laten prikken maandag dan weet ik meteen of die hcg uit mijn bloed is .
    liefs caroline
     
  19. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    He, Caroline, wat jammer :( Maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent en krijg je weer wat inzicht in je cyclus. Lijkt me inderdaad wel fijn om te weten hoe het is met het Hcg. Bij mij is er nog niets aan de hand, behalve heel vaak plassen. Ook zijn mijn borsten wat gespannen. Tja, kan natuurlijk ook de aanloop naar menstruatie zijn. Volgende week nog maar eens testen. Veel sterkte voor jou en ik hoop dat het snel weer lukt.

    Groet, Carlijn
     
  20. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik moest ook vaak na de wc en mijn borsten deden ook zeer maar dit is de eerste onge na het stoppen met de pil want ik was meteen zwanger teon een miskraam en nu dus onge . Ik weet niet of je meer last ervan hebt (onge) als je niet aan de pil bent want heb die 14 jaar geslikt. Nu ga ik er weer vol gas tegenaan met mijn lover en hoop dat het weer snel raak is. Ik ben echt een control freak dus ben echt van het padje af als ik niets kan regelen en moet af wachten word er onrustig van . Ik heb vandaag dus aan mijn schatje gevraagd of we niet een weekje naar de zon kunnen ff tussenuit , hij zou er ff over na denken hoop dat hij ook wilt. Kan ik lekker vakantie regelen ben ik met iets anders bezig. Ik hoop voor jou dat die rooie duvels wegblijven en dat je fijn zwanger bent duim voor je liefs caroline
     

Deel Deze Pagina