Hoi dames! Zoals de titel al zegt; zijn er ook mensen die negatieve ervaringen hebben met deze pillen? Bijvoorbeeld dat je cyclus ineens veel langer wordt ipv korter? Ik ben benieuwd!
Hey, ik heb erg geen negatieve ervaringen mee. Mijn cyclussen zijn erdoor echt heel regelmatig geworden en ook stipt 27 dagen. Er zijn wel mensen die er gevoelig voor zijn, maar dat komt meer door de bestanddelen.
Zoals ik schreef zoek ik naar mensen met negatieve ervaringen.. Topics met mensen die er positief over zijn zijn er genoeg te vinden Wel fijn dat ze jou goed geholpen hebben!
Ik heb sinds ik de pillen slik last van het geveol blaas ontsteking te hebben, maar dit is niet zo. Heb de urine laten testen. Zo dit te maken kunnen hebben met dan hormonale veranderingen? Door de pillen, of iets anders? Ik ga vrijdag iig weer naar ha.
het enige negatieve wat ik kan bedenken is dat ze een uur in mn slokdarm blijven kleven!!! Grrr. Vd rest heb ik er juist een kortere cyclus door gekregen! 40 dgn ipv 58
Heb ze ook een poosje gebruikt, maar mn cyclus werd er niet anders van. Wat ik er wel negatief aan vond, dat als ik ze nam, bleven ze hangen in mn slokdarm. Daar 'knapte' hij open en t gevolg dat ik moest overgeven. Het was een hele vieze zuren smaak en het brande ontzettend. Ik ben er mee gestopt. Waarvoor wil je ze gebruiken als ik mag vragen? Voor je cyclus om die op een ritme te krijgen of om zwanger te raken?? Als je t gebruikt om zwanger te raken, denk eens aan pre-seed!
Hier hetzelfde, mijn cyclus was van zichzelf juist lekker kort en regelmatig. Ging ze als vitaminepillen gebruiken, maar m'n cyclus werd er juist langer van. Zonde en onnodig, dus gestopt!
Bij mij deed 't niet echt veel. Mijn cyclus was onregelmatig en dat bleef ie ook...helaas! Plus die pillen zijn nogal groot, dat is ook wel een klein nadeeltje. groetjes Masu
Bedankt voor de reacties! Ik wil ze gebruiken om mijn cyclus korter en regelmatiger te krijgen en dus ook om zwanger te worden. Ik ben er inmiddels een week meegestopt want mijn cyclus lijkt er alleen maar langer van te worden, zit nu op dag 26 en nog geen eisprong gehad. Wat is pre-seed als ik vragen mag?
Nou heb van iemand gehoord dat het niks is (voor haar dan), haar cyclus was nu helemaaal ontregelt, dus voor haar nooit weer!
Wel fijn te horen dat ik dus niet de enige ben waardoor door die pillen alles ontregeld is. Ik hoop dat het snel weer op de rit is.. Las alleen maar positieve ervaringen dus dacht al dat ik de enige was!
Hoi hoi, Bij mij werd mijn cyclus ook langer en onregelmatiger. De laatste was 86 dagen. Dus voor mij nooit meer etos zwanger worden! Daarvoor gebruikte ik efamol (teunisbloemolie capsules) dit ging beter. Ben nu bij de gynaecoloog omdat ik waarschijnlijk PCOS heb. Ben nu met Primolut begonnen en als mijn menstruatie doorbreekt dan starten met Clomid. Groeten Sonneke
Heb er geen slechte ervaring mee 2 jaar gebruikt en 2 jaar een cyclus van 29 dagen gehad. En slik nu dezelfde pillen alleen dan zwanger zijn. Kan het niet zijn dat je nu ontpilt ben kan soms ook een jaar duren. Groetjes brenda