wie weet dit? en/of heeft dit ook gehad

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miertje75, 21 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miertje75

miertje75 Lid

11 apr 2007
    8
    0
    0
    hallo

ik ben gisteren ongi geworden? maar het is heel weinig en van dat bruine bloed?

normaal heb ik vantevoren ongi krampen en ben ik het 4/5 dagen helder bloed

nu bijna niks, of het moet nog komen?

maar moet ik dit als normale ongi zien en vanaf gisteren tellen voor vruchtbaarste periode?

2. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    Hoi Miertje,

Dan komt het heldere rode bloed nog.. Had ik vroeger nooit maar nu sinds maanden wel. de eerste dag van je menstruatie is de dag dat er helder bloed komt ( maakt niet uit hoeveel)
    Het kan ook zo zijn dat het niet komt ( je echte menstruatie) en dat het oud bloed is, in dat geval kan je zwanger zijn.

Succes,

Groetjes,Loesie

3. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Heb ik ook gehad en nu weer.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als ik jou was zou ik een testje doen. Je zou zwanger kunnen zijn, maar het kan ook van ontpillen komen.

5. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Bij mij was en is het geen ontpillen (ronde 9) en dus ook niet zwanger......
    Hopelijk voor jou wel een posio test.

6. MenM

MenM Actief lid

Hey Miertje...

Voorheen wist ik altijd precies wanneer ik ging menstrueren:
    Dan kreeg ik ongi-krampen en de volgende dag was het zover.

Sinds een maand of 8 is er iets veranderd:
    Nu krijg ik eerst roze/bruine afscheiding -precies 28 dagen na de vorige afscheiding (eigenlijk is het wel iets meer dan afscheiding)- en na een paar dagen (soms is het 3, maar het kan ook zomaar 5 dagen zijn) dan krijg ik toch de ongi-krampen en breekt de menstruatie door.

Ik heb al zoveel verschillende verklaringen gehoord, dat ik niet meer weet hoe of wat. :confused:
    Om zeker te zijn, reken ik vanaf de periode van de roze/bruine afscheiding en tel ik door t/m de werkelijke doorbraak van de menstruatie. Dan is het wel een lange periode, maar goed, ik weet het niet, dus klussen we gewoon extra veel in die periode. ;)

Ook heb ik al veel gelezen over meiden die toch blijken zwanger te zijn! Dat hoop ik zeker voor jou! Dan al die onzekerheid...

x M

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb het ook gehad. Eerst bruin en toen menstrueren. Tegenwoordig is het alleen maar bruin. Erg onregelmatig. Ik moet er vrijdag voor naar het ziekenhuis. Geen rood is geen menstruatie.

Deel Deze Pagina