misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rin92, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rin92

Rin92 Lid

13 nov 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo :)
    Rin hier ^^ ik had al in de nieuwe leden topic iets gezet geloof ik maar goed ik ga snel hierheen voor mijn vraag hihi

ik ben nu ruim 7 dagen over tijd (geen pil gebruikt dus ook niet aan het ontpillen heb de pil al heel lang niet gebruikt zeker een jaar niet, alleen condoom gebruikt met mijn vriend)
    en volgende week ga ik testen ik ben super zenuwachtig en nerveus maar ook weer enthousiast erover. elke dag kijken of ik niet ongi ben hihi.
    nu is het ongeveer twee weken geleden dat we het een paar keer geprobeerd hebben...
    en merk wel dat ik sneller moe ben en af en toe misselijk en om het uur naar de wc! misschien is dat nog vroeg maar ik drink ook meer haha

en ook aan mijn kat merk ik dat hij steeds meer bij me ligt en aandacht vraagt verder zijn mijn tepels ook erg gevoelig :s

heeft iemand dit ook meegemaakt? ;)

groetjes

2. Humava

Humava Niet meer actief

7 dagen over tijd en nog geen test gedaan! Wow. Zo lang zou ik het noooit volhouden. :p
    Je hebt wel wat symptomen die op een zwangerschap zouden kunnen duiden. Spannend!!

3. Rin92

Rin92 Lid

13 nov 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi ja klopt! maar omdat ik zelf soms onregelmatig ben, maar als ik uitga van mijn laatste menstruatie is het dik een week over tijd :)

4. Humava

Humava Niet meer actief

Nou wel spannend hoor! Ik hoop voor je dat het raak is. Weet je al wanneer je een test gaat doen?

5. Rin92

Rin92 Lid

13 nov 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja volgende week donderdag pas want mn vriend is weg voor werk een paar dagen en hij wilt er graag bij zijn dan :D dus wacht ik nog eff ook al wil stiekem het al weten maar misschien is 7 dagen overtijd te vroeg :eek: geen idee.. het zou sowieso mijn eerste worden ;)

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb toen ik de 2e keer zwanger was ook pas na een week getest. De eerste keer al na 2 dagen maar toen werd het een mk. Dus durfde ik niet zo goed de 2e keer maar na 7 dagen had Ik wel een knal test hoor! Dus als je volgende week test en je bent zwanger zal ie heel duidelijk zijn lijkt me

7. Rin92

Rin92 Lid

13 nov 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh spannend kan niet wachten hihi :D

8. Humava

Humava Niet meer actief

Zeker spannend. wel balen dat je vriend weg is. Anders kan je nog overleggen en misschien eerder een test doen.:D

9. Rin92

Rin92 Lid

13 nov 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja inderdaad ik bel elke dag met hem hihi
    ach gelukkig is het eenmalig voor werk dus dat hoeft in ieder geval niet meer.
    en misschien dat ik stiekem al een testje ga doen maar dan vraag ik of mijn moeder erbij wilt zijn en die zie ik zondag :) dus dan wordt het misschien een paar daagjes eerder ;)

10. Humava

Humava Niet meer actief

Haha nou ik ben benieuwd. Laat je het even weten wat het resultaat is??:D Ik hoop dat ikzelf zondag iig een posi test heb. Ben nu 2 dagen overtijd maar gister een negatieve test. Als k niet ongesteld word ga ik zaterdag of zondag weer een test doen.

11. Rin92

Rin92 Lid

13 nov 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh spannend! oh maar twee dagen over tijd is erg vroeg hoor hihi
    oh ik kan ook niet wachten :) succes in ieder geval :D
    ik laat het zeker weten, ben ook benieuwd van jouw kant :D

12. Humava

Humava Niet meer actief

Ja ik weet het. Maar ik had 3 testen voor maar 1.99 besteld dus dan kan je nog eens een extra testje wagen.;)

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Spannend meis, ik duim dat het zo is!

14. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Maar als ik even reken... je bent 7 dagen over tijd, dat betekent dat je zo'n 3 weken geleden je eisprong hebt gehad. Je schrijft dat jullie 2 weken geleden gemeenschap hebben gehad. In theorie zou dat te laat zijn om zwanger van te raken... maar als je zo'n onregelmatige cyclus hebt weet je het natuurlijk nooit.
    Ik duim voor je!

15. Rin92

Rin92 Lid

13 nov 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi naja we hadden zeg maar gemeenschap op 31 october ^^ en dan zou ik tussen de 3e en 6e ongi moeten worden, maar dat was dus niet het geval ^^

16. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dan is het helemaal wel erg kort op de verwachte menstruatie... en lang na je eisprong dan. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je daar zwanger van bent geraakt...

17. Rin92

Rin92 Lid

13 nov 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh maar naast de eisprong kan je ook nog zwanger raken hoor ^^een vriendin van mij die is dik een week na haar eisprong zwanger geraakt :) dus het is mogelijk ;)

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Dan had je vriendin een weekje later haar eisprong ;)

Hoop voor je dat het raak is..maar je zal toch echt bij je eisprong sex gehad moeten hebben...zonder ei geen bevruchting ;)

19. Jij hebt mijn avond gemaakt, dankjewel! :D

20. ROX9

ROX9 Nieuw lid

14 nov 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat spannend zeg!!!!!! Ik ben nu 5 dagen overtijd, maar moet hier ook bij zeggen dat ik altijd erg onregelmatig ben, maar heb wel heel veel symptomen (telkens moeten plassen, heel veel vlagen van misselijkheid, moe, emotioneel, gevoel van ongesteld worden...maar het dus niet worden en mijn borsten en tepels zijn mega gevoelig en een stuk groter nu al meer als anderhalve week). Maar misschien denk ik er wel teveel over na? Ik heb afgelopen dinsdag een zwangerschapstest gedaan, die was negatief...hij was wel een half jaar oud, maar heb gelezen dat dat niet erg is...dus denk niet dat ik zwanger ben...maar alsnog voel me zo ander! Afwachten dus maar...durf geen test meer te doen! Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina