misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rin92, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Spannend! :)

Voor de zekerheid; de kat even niet bij je laten liggen. Hij loopt met z'n poten in de kattenbak en als je zwanger bent moet je uit de buurt van katenuitwerpselen blijven.

2. Rin92

Rin92 Lid

13 nov 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh bedankt voor de reactie :)
    ja mijn kat wast zich altijd nadat hij is geweest en ik stuur hem ook meestal weg als ie net is geweest hihi maar 's nachts ligt hij bij het voeteneind :)

en at ROX9
    jeetje spannend hoor! ik ben vandaag nu 10 dagen over tijd en nog geen teken van ongesteld zijn, wel dat ik al twee keer misselijk ben geweest in de ochtend, en erg moe enz.
    maandagochtend ga ik een testje doen!
    ik duim mee hihi ;)

3. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    hoi allemaal !

Lees al een tijdje mee hier maar nog nooit iets geplaatst dus ben nog ff alles uitvogelen dus weet niet of mijn vraag bij het juiste yopic staat wantsnao er nog niet zo veel van :p

ik ben vandaag 5 dagen overtijd,mijn nod was 12 november,ondertussen al (ahum) 5 testen verder maar tot nu toe negatief!hab 10 nov een draadje (srry) bruin verloren dus dacht dat de duiveltjes eraan kwamen maar daar bleef het bij,nog steeds geen ongi of een positieve test.wel al paar dagen last van wit dootzichtig slijm,misselijk en ongi gevoel maar tot nu toe nog niks,zo onzeker word ik ervan,heb zoiets als k niet zwanger ben laat de ongi maar komen maar nu geen van bijde.iemand die dit herkend??

4. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    @Rin92: Wat houd jij dat lang vol, wauw! Ik ben benieuwd ;)

5. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Inmiddels al getest Rin?

Ik ben nu precies een week overtijd, met nog een negatieve test afgelopen zaterdag, maar wel verschijnselen.

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ja ik ben ook benieuwd of je inmiddels getest hebt?!

Ik hoef iig niet meer te testen zaterdag toch ongesteld geworden.:(

7. Humava

Humava Niet meer actief

#27 Humava, 18 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2013
    Misschien is het handiger als je je eigen topic opent Dan reageren er meer. Maar hoelang ben je al gestopt met de pil of andere anticonceptie? Want je cyclus kan best van slag zijn als je net stopt met de pil. Ik was deze maand ook 5 dagen overtijd maar toch ongesteld geworden.

8. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL

Uhm ik zou niet weten hoe ik dat moet doen? Gebruik nnu bijna 3 maand geen pil meer en vanaf de stop 2 normale ongis gehad,heb ze ook maar 2 week geslikt want mijn lichaam kan niet tegen de stoffen van de aticonceptie.inmiddels al 7 dagen overtijd en vanmorgen weer een negatieve test,vanmorgen ha gebeld die zei doe over een week een nieuwe test kan zijn dat er niet genoeg hcg is of late innesteling of eisprong.inmiddels ook geen info gevoel meer.zo frustrerend dit

9. Humava

Humava Niet meer actief

Heel vervelend maar het enige wat je kan doen afwachten hoe vervelend dat ook is.

Je kan een eigen topic openen door naar bijv. de zwanger worden pagina te gaan en dan zie je links boven alle andere topics het linkje 'nieuw bericht' dan kan je je eigen topic openen. :)

Deel Deze Pagina