Misschien zwanger..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aimee88, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aimee88

Aimee88 Lid

1 aug 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil. Mijn cyclussen variëren sindsdien tussen de 30 en 34 dagen. De laatste vier maanden was het telkens tussen de 30 en 32 dagen.

Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 28 juni. Dus ik ging er vanuit dat ik vruchtbaar was tussen 12-18 juli. Hierna heb ik op zondag 20 juli een innestelingsbloeding gehad. (ik denk in elk geval dat dat het was, alleen die dag een veegje helder bloed en daarna paar druppels donker bloed)
    Hierdoor kreeg ik het idee dat ik echt wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik heb getest op dag 29 en dag 33 met de kruidvat 2 voor 5 testen, maar beiden waren helaas negatief. Ik zit nu op dag 34 en ben nog niet ongesteld. 'Klachten' die ik heb zijn hoofdpijn, soms steekjes in mijn onderbuik en veel wit vloed.

Denken jullie dat ik alsnog zwanger zou kunnen zijn? Dat ik misschien toch te vroeg getest heb en nog niet voldoende hcg in mijn lijf heb?
    Of hebben jullie er ervaring mee dat de test van de Kruidvat negatief aangeeft en een andere test wel positief? (ik lees juist op internet dat deze test erg gevoelig zou zijn...)
    Het is misschien het beste om gewoon nog een aantal dagen af te wachten. Al is het lastig om nog niet opnieuw te gaan testen, zo nodig met een ander merk test.

Als het die zondag geen innestelingsbloeding was, wat kan het dan wel geweest zijn?
    Ik zou het toch gek vinden als mijn cyclus nu ineens langer is, ik heb geen echte stress oid gehad.

Alvast bedankt voor eventuele reacties
    Het is fijn om mijn verhaal vast te kunnen typen want ik kan er nog niet met anderen over praten.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een ovulatiebloeding. Een bloeding die soms vrij kan komen bij een eisprong. Dat zou betekenen dat je eisprong dus later is geweest dan je denkt. Dan zou je dus 14 dagen bij 20 juli moeten optellen en is je NOD dus zondag 3 augustus aanstaande. (Al heb je dan wel een langere cyclus dan anders, maar dat kan soms gebeuren helaas.)

Heb je rond de 20e juli nog wel geklust?

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Sluit me aan bij Be Happy.

Een cyclus kan zelfs door iets stoms als het weer ineens eens langer of korter duren; hoef je niet ziek voor te zijn. Irritant maar waar.

4. Aimee88

Aimee88 Lid

1 aug 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie.

Ik wist niet dat dat bestond, een ovulatiebloeding. Ik hoop dat dat het niet was, maar zou vast goed kunnen dan.
    Volgens mij hebben we de 18e wel geklust, 19 en 20 niet volgens mij.
    Ik wacht nog wel een aantal dagen af.

5. Aimee88

Aimee88 Lid

1 aug 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik wil hier toch nog even op terugkomen. Ik ben inmiddels nog steeds niet ongesteld..... en zit nu op dag 39! Vandaag weer getest met kruidvat 2v5 en dat was negatief.
    Hoe zou het nu komen dat mijn ongesteldheid zolang uitblijft?
    Ik heb op dag 22 dus heel ietsi bloed gehad, maar dat kan dus geen innestelings- of ovulatiebloeding geweest zijn. Maar wat kan het wel geweest zijn?
    Ik wordt er niet zo vrolijk van. Heb nog liever dat ik nu ongesteld wordt zodat ik weer verder kan.

6. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    erg vervelend... het vrouwenlichaam he.... ze houden je zo voor de gek!!

Spanning kan ook iets zijn waardoor het nog steeds uitblijft!

7. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Heb je ovulatietesten gedaan, waardoor je zeker weet of je ovulatie had? Kan zijn dat ei later is gesprongen, kan ook zijn dat je een cyclus overslaat.
    Als t nog langer duurt dan maar x naar de huisarts. Ik was 15 dagen overtijd, testen negatief en dus niet zwanger. Uiteindelijk kwam mijn ongi.

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

8. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hm raar en vervelend inderdaad. Ik weet er alles van. Toen wij voor de eerste gingen, was ik heel onregelmatig, waarvan 1 ronde 60 dagen duurde. Toen riep ik ook na de zoveelste negatieve test dat ik liever nu ongesteld werd, dan die onzekerheid. Ben ook de ronde daarna met ovutesten begonnen. Gaf me een hoop rust, omdat ik wist wanneer mijn ei was geweest en dus ook wanneer mijn NOD zou plaatsvinden.

Inderdaad een afspraak maken met de huisarts? Aangezien jouw cyclus wel regelmatig is normaal. Succes!

9. Aimee88

Aimee88 Lid

1 aug 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.

Nee ik heb nog nooit ovulatie testen gebruikt, misschien kan ik dit eens gaan proberen.
    Misschien dat ik dan toch teveel stress heb gehad of me er te veel mee bezig hou in mijn hoofd. Ik ga voorlopig nog maar weer even afwachten.

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ovulatietesten zijn wel handig want als je pas een week of later je eisprong had, ben je nu nog niet eens overtijd. Met die tests heb je houvast.

11. Aimee88

Aimee88 Lid

1 aug 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens al wel een week regelmatig last van steekjes in mijn onderbuik, soms heel licht en soms heviger.
    Waar zou dat op kunnen wijzen?

Verder heb ik geen klachten/symptomen.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Kan vanalles zijn. Misschien toch je menstruatie die eraan zit te komen.

Ik hoop dat je dit niet vervelend opvat, maar ik weet wel wat je wil horen, alleen helpt het gewoon niet als mensen je hoop geven die achteraf valse hoop bleek te zijn. Er zijn natuurlijk 1001 zwangerschapskwaaltjes, dus als je iets voelt en daarop gaat zoeken of een topic opent, zal je er altijd wel iemand tussen hebben zitten waarbij dat symptoom op een zwangerschap wees maar als het niet raak is helpt het niet echt om daar hoop uit te putten.

Weet precies hoe het is hoor, je wil het zó graag. Het is alleen heel confronterend als het dan niet is gelukt. Dat gezegd hebbende, ik hoop natuurlijk heel hard voor je dat je bij het uitzonderlijke groepje hoort wat gewoon heel laat positief test. ;)

13. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik heb hetzelfde meegemaakt deze cylcus, bijna een week overtijd en steeds negatieve testen. Uiteindelijk toch ongesteld geworden.
    Er zijn altijd vreemde uitzonderingsverhalen te vinden op internet, maar helaas ging die vlieger nu niet voor mij op hoor!

Deel Deze Pagina