Hallo allemaal, Wij proberen al een jaar zwanger te worden Vorig jaar in oktober had ik een miskraam en tot nu toe bleef een zwangerschap uit. Nu ben ik al een dagje overtijd. Normaal heb ik een gewone cyclus, ben meestal iets vroeger ongesteld maar eigenlijk nooit te laat. Toch durf ik nog niet te testen. Ik ga het nog een paar daagjes uitstellen denk ik, heb me al blauw betaald aan de zwangerschapstesten en telkens toch met negatief resultaat. Toch ben ik nu wel nieuwsgierig, heb gespannen borsten en dat heb ik meestal een week voor mijn menstruatie. Ik hou jullie op de hoogte. groetjes miesje
Spannend meis! ik duim voor je! Ik hoop echt voor je dat je gelijk gaat krijgen! Probeer nog even te wachten he met testen! hou vol!
Tot op heden nog steeds geen menstruatie O, wat begint het nu toch echt te kriebelen Ik durf echt nog niet blij te zijn, bang voor een teleurstelling denk ik Alvast bedankt voor de duimen die jullie voor mij opsteken, ik hoop zo dat het helpt. hou jullie op de hoogte miesje
Het is ook allemaal zo spannend. Voor mijn eerste zwangerschap waren ook al meerdere zwangerschapstesten verspild. Op een ochtend werd ik wakker en dacht (tegen alle afspraken in met mijn vriend) ik moet testen, ik ben zwanger. En dit was ook zo. Hopelijk heb jij op een ochtend ook zo'n gevoel! Veel succes de komende dagen.
spannend hopelijk ben je gewoon lekker zwanger! ennuh over die dure zwangerschapstesten wat dacht je van internet? werkt hetzelfde alleen veeeeeel goedkoper en kun je er lekker veel doen hihi! en als je nu besteld heb je ze lekker snel in huis en kun je kijken wanneer je gaat testen... succes!
Ik vrees dat ik ongesteld ga worden Heb al een beetje bloedverlies, net zoals ik gedacht had dat het ook deze maand weer niets zal zijn. Was te schoon om waar te zijn. De hoop verdwijnt stilletjes aan zoals sneeuw voor de zon. Ben het wachten beu aan worden De tijd dringt wel voor mij Een verdrietig miesje