Misschien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Isagirl, 17 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isagirl

    Isagirl Lid

    17 jun 2024
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik heb dit jaar eind januari een miskraam gehad, vond het erg zwaar zowel lichamelijk als psychisch.
    We zijn nu een paar maanden bezig en heb nu eindelijk een beetje het gevoel dat er iets is…
    Heb 2 weken geleden op donderdag een echo gehad bij de gynaecoloog en alles was goed en in orde. Ze gaf aan dat er een follikel zat die bijna op barsten stond en dat ik dat weekend een eisprong zou hebben. Ik heb met mijn man lekker geklust een paar dagen in het weekend. Nu moet ik aanstaande vrijdag ongesteld worden. Ik heb alleen grotere gevoelige borsten, borrelende baarmoeder met geluidjes, broek zit stakker, meer plassen, moe, acne, verkouden ineens…
    Zou het toch echt zo kunnen zijn????
     
  2. LynnK

    LynnK Bekend lid

    1 aug 2023
    542
    436
    63
    Vrouw
    Een test zal duidelijkheid brengen! :)
     
    Isagirl, Bloem2310 en GabrielaH vinden dit leuk.
  3. Isagirl

    Isagirl Lid

    17 jun 2024
    5
    0
    1
    Vrouw
    Haha snap ik! Heb ik gedaan alleen is het een heel dun lijntje dus weet het nu nog niet zeker
     
  4. Isagirl

    Isagirl Lid

    17 jun 2024
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hier de test die ik gedaan heb
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. LynnK

    LynnK Bekend lid

    1 aug 2023
    542
    436
    63
    Vrouw
    Hopelijk loopt het op de komende dagen! Ik lijk wel iets te zien, alleen twijfel ik of deze voor 2 dagen voor NOD niet te dun is ... Al kan je altijd een latere innestelling hebben gehad :)
     
    Isagirl vindt dit leuk.
  6. 92anoniem

    92anoniem Actief lid

    31 dec 2022
    211
    262
    63
    Vrouw
    Ik zie ook een heel licht lijntje. Zou best kunnen! Afwachten hoe die de komende dagen oploopt :)
     
    Isagirl vindt dit leuk.
  7. Isagirl

    Isagirl Lid

    17 jun 2024
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ik hoop ook dat het streepje komende dagen dikker en meer roze word. Alle symptomen wijzen er wel naar. Ik had pas op dag 18 een eisprong en daarna pas innesteling hoop ik. Dus dat is het een late inderdaad, fingers crossed!!!
     
  8. Isagirl

    Isagirl Lid

    17 jun 2024
    5
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel! Ik hoop het echt! Ik had een late eisprong op dag 18 en daarna waarschijnlijk innesteling…. Spannend!!
     

Deel Deze Pagina