Koud!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angietjuh, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angietjuh

angietjuh Actief lid

14 okt 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Even een vraagje ik weet dat het de tijd van het jaar is dat het koud is buiten maar ik ben nu 17 weekjes zwanger en heb al sinds me 12e week zo koud vooral mijn handen maar ook zo als ik dus thuis kom kan het soms tot savonds laat duren dat ik het enigzins warm krijg.
    Hier had ik andere jaren ( toen ik dus niet zwanger was )geen last van als ik thuis kwam dan had ik het na een half uurtje wel warm. Ik zit nu dus ook soms met een dikke trui de verwarming aan en een deken op en nog wordt ik niet fatsoendelijk warm.
    Ik denk alleen als ik nu al zo warm erbij zit in principe zal ik het straks als het nog kouder wordt buiten me er helemaal niet meer tegen kunnen kleden.
    Hebben meerdere hier zo'n last van en komt dit nu echt door de zwangerschap?
    Mijn vriend komt dan thuis en na een uurtje rent hij rond in huis in een t-shirt omdat hij kapot gaat van de warmte.
    Vind dit echt raar oke ik hield nooit echt van de kou maar dit had ik eerder nooit zo erg als nu.
    Ben benieuwd of er meerder zijn die dit kennen:p

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh als ik jou wat van mijn warmte geef en jij mij iets van je kou:p

Hier net andersom dus, warm warm warm!!!
    Dat ik in het zweet wakker word:(
    Maar ja het komt door de hormonen dus ja helaas.
    Hoop dat het minder word voor je!

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik herken het ook niet, ik zit de hele dag al met de ramen open bij -8 8) Sinds ik zwanger ben heb ik het dan ook alleen maar vreselijk warm. 'S nachts benauwd door de warmte en overdag als mijn man weg is, zet ik de ramen open.

Beetje jammer dat mijn man een koukleum is hoor, anders had ik 's avonds ook met de ramen open gezeten haha maar hij zit liever met de kachel aan en alles potdicht....

Ik wil ook wel wat van jouw kou hebben hoor!

4. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb het eigenlijk altijd al koud maar ik weet wel dat het een zwangerschapskwaaltje kan zijn omdat je doorbloeding dan wat minder is.
    Maar zo te lezen kan het dus ook andersom :)

5. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    Ik heb ook altijd last van koude voeten, voor de zwangerschap en nu tijdens de zwangerschap..
    en koude handen, koud ruggetje en de benen zijn koud...
    Ik zit er niet echt zo mee, ben het al wel gewend..

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik kruip het liefst IN de openhaard en neem 2 keer per dag een warm bad om bij te komen. Oh en mijn waterbed staat op 40 graden met vierseizoenen dekbed, anders heb ik het nog koud.

7. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ik heb het ook verschrikkelijk koud sinds ik zwanger ben, man zit meestal ook met t-shirt ma ik met een dikke trui met fleece vest aan dikke sokken en de verwarming aan en heb het nog steeds koud hahaha

8. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Had ik ook last van en gezien het zo lekker lang koud was afgelopen jaar was dat geen pretje :D
    elke dag zeker wel 2x douchen of meer om weer warm te worden :)

9. angietjuh

angietjuh Actief lid

14 okt 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff ja konden wij koukleumers idd. maar wat warmte van de andere hebben en hun wat verkoeling geven dooor onze kou hahha.
    Nja zal dan wel normaal zijn wat die hormonen etc. allemaal wel niet doen;)
    bedankt voor de reacties nu weet ik in ieder geval dat het niet echt raar is. ik dacht al ben ik nou zo'n geval apart vooral omdat me vriend en mesnen die op bezoek komen vaak kapot gaan van de warmte bij ons.

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb het puur door de zwangerschap.
    Al vanaf week 6.
    Elke dag, zo rond 19.00 uur, komt het opspelen.... dan voel ik me ziekig en rillerig...erg koud, alsof het tot op het bot is.
    Niks helpt dan.... alleen een half uur onder een loeihete douche staan..

Deel Deze Pagina