hallo mama's,toekomstige mama's ik zal even mijn verhaaltje vertellen hopelijk lezen jullie dit en kunnen mij raad geven ik ben ten einde raad... ik heb 5 jaar geleden een abortus gedaan met m'n ex ik was zwanger na 1 ronde .. ik hoef geen uitleg ik had een goede reden. nu heb een een goede relatie met mijn partner en waren al 8 ronde's bezig ik dacht er constant aan en altijd maar hopen op een positive uitslag ik heb dan een heel sterk dieet gedaan ik wilde heel veel afvallen ik weegde 95 en wilde graag 60 wegen ( volgens mijn lengte) ik ben in 3 maanden 24 kilo kwijt geraakt waarin ik blijkbaar 4 weken zwanger was na 12 ronde's ( heeft heel lang geduurd ) maar het was een heel zwaar dieet ... amper eten , heel veel sporten als ik teveel vet op had spuugde ik het uit toen ik eindelijk wist ik zwanger was veranderde ik alles ik eette terug normaal heb ook 2 echo's gehad omdat ik me zorgen maakte van mijn dieet of dat geen invloed ging hebben op een miskraam.. ik had 2 goede echo's en maar er was nog geen hartje te zien dus weekje later zagen wij een hartactie van 92 bmp , ik was wel 6,2 weken ik was heel erg blij mijn geluk kon niet meer op , 21 september mocht ik terug zou dan 9/10 weken zijn heelaas was de echo hetzelfde als week 6, het zat dus al 3 weken dood in mij ... geen hartactie meer en was niet gegroeit daar stort mijn wereld in onze gyneacoloog had geen beetje respect legde alles vrolijk uit voor de miskraam te laten opkomen wij waren in schok en wenen ik ga niet meer naar hem zo kwaad ben ik , ik heb vrijdag bloed beginnen verliezen nu nog altijd een beetje morgen mag ik op controle om te kijken of alles eruit is ik ben er nog steeds kapot van pff nu was mijn vraag , duurt dit weer zo lang voor een kindje want heb gehoort je extra vruchtbaar bent na een miskraam , wij willen dolgraag opnieuw proberen we hebben echt een grootte kinderwens wie kan mij helpen of raad geven
dit is niet te voorspellen helaas. Ik heb de vraag aan mijn VK gesteld maar zij gaf aan dat dit niet wetenschappelijk bewezen is dus het is voor iedereen anders.. heel veel sterkte. Hier ook een MA en het valt niet mee. Als je lijf het weer aan kan zou ik het weer gaan proberen, ... en mentaal moet je er natuurlijk ook aan toe zijn. sterkte
Sterkte meis. Het is inderdaad niet te voorspellen. Ik was ronde 5 zwanger, daarna na 6 rondes, daarna na 7 rondes en nu zit ik weer in ronde 3...en helaas nog steeds geen kindje. Ik hoor in ieder geval niet bij 50 procent van de vrouwen die binnen 4 maanden na een miskraam, weer zwanger is. Ik hoop jij wel.
Ik hoor wel bij de groep die snel zwanger was. Maar ja toch ruim 2 jaar gedaan over een goede zwangerschap. Er is idd geen onderzoek en blijft bij iedereen verschillend. Enige hoop die ik eruit kon putten was dat ik zwanger kon raken. Dr spanning is erg zwaar na een ma..