Er word gezegd je extra vruchtbaar bent na een miskraam maar is dit waar ? wie heeft het meegemaakt graag jullie meningen
Ik heb de vraag aan mijn VK gesteld. Er gaan geruchten maar het schijnt niet wetenschappelijk onderbouwd en of bewezen te zijn. De een wel.. de ander niet.
Ik ben twee keer na een (vroege) miskraam meteen weer in verwachting geraakt. Ik denk dat het wel te maken heeft met of het een vroege miskraam is en of je lichaam het zelf heeft afgestoten. Hoop het voor je! Liefs
Ik ben 3 weken na m'n miskraam weer zwanger geraakt! Denk indd dat het eraan ligt wanneer je een miskraam krijg en dat het per persoon verschilt!
Hier duurde het weer twee jaar. Volgens mij is het onzin, maar goed ik ben dan ook niet mega vruchtbaar.
Hier mk in januari... cyclus na 5 weken... hierna cyclus van 12 dagen en in maart positieve test... nu zwanger van 2 kindjes.. dus hier ging het na de mk snel
Het schijnt idd zo te zijn dat je lijf dan al aan het zwanger zijn gewend is en het gemakkelijker kan gaan. Voor mij geldt: ronde 1 zwanger miskraam, 3 rondes later bbz, 1 ronde later bbz, 6 rondes later miskraam, 2 rondes later zwanger. Meestal redelijk vlot, maar ook 1 keer niet. Tsja, wat kan je ervan zeggen?
hier helaas na de mk niet meer met iui zwanger geworden maar overgegaan op icsi, toen wel meteen zwanger. (iui was omdat ik met een vrouw getrouwd ben en niet omdat ik minder vruchtbaar was)