missed abortion: afwachten - Cytotec - curettage (ervaring)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Katalaya, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    He wat een ontzettend k*t bericht. Heel veel sterkte :(.

Gek is dat eigenlijk hé, dat je zo'n sterk voor gevoel hebt.. Ik had dat namelijk ook bij mijn MA. Geen lichamelijke symtomen dat het mis zou gaan (geen bloed of pijn), lichaam voelde zich op en top zwanger maar tóch wist ik dat het gewoon niet goed zat.. Al vanaf het begin heb ik tegen vriendlief gezegd dat er geen kloppend hartje zou zijn...

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Heel veel sterkte!!! Wat een verdriet.

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Sterkte meis!!
    Het is zulk bizar en triest nieuws...

Net zoals als charity hierboven zegt wellicht is er een zesde zintuig bij vrouwen...wij hebben wel 4x kloppend hartje gezien en het kindje zien groeien op de echo's maar toch had ik bij het laatste onderzoek een bepaalde rust toen ze aangaven dat ons kindje geen hartactie meer vertoonde...alsof ik aanvoelde wat er komen ging...

Ik hoop meid dat de mmm snel een positief resultaat oplevert met een prachtig plakbeebje!

heel veel sterkte toegewenst de komende tijd voor jouw en je partner!!

Liefs Bob

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Heel veel sterkte gewenst!
    Ik weet hoe je je voelt, hoe kut het is en het voorgevoel, vorig jaar rond deze tijd zat ik in hetzelfde schuitje.
    Hopelijk ben je snel weer zwanger en dat het dan ook goed mag gaan

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wat geruststellend om te lezen dat dus meer vrouwen die intuïtie hebben. Raar, maar het maakt het toch wat makkelijker om ermee om te gaan.

Onder het motto 'Ik kan mijn lichaam dan niet controleren, maar wel de omgeving waarin het zich bevindt', hebben we besloten de miskraam niet depressief onder onze eigen kerstboom af te wachten. Dan worden we gillend gek, en is kerst voorgoed verpest.

We vliegen morgen naar Reykjavik, IJsland voor 4 nachten in een luxe hotel. Huurautotje, geisers, natuurthermen, vulkanen en noorderlicht, here we come!

En het doet echt zo ontzettend goed om wat afleiding te hebben, en iets om naar uit te kijken.

Afgewisseld met een incidentele huilbui, uiteraard.

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    wat fijn dat jullie er een paar dagen tussenuit gaan.
    heb je vast wel gedaan maar regel wel een goede reisverzekering als je plotseling op Ijsland gaat bloeden.
    neem iig genoeg pcm mee (ibuprofen remt de weeen) en maandverband.

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Uiteraard zijn we tot onze strot toe verzekerd, het maxi maandverband en de salami-dikke tampons in de koffer..!

Als ik niet ga bloeden, is dat 'mooi megenomen', als ik wel ga bloeden zal dat een 'opluchting' zijn.

Hoe dan ook iets positiefs in deze duisternis.

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik hoor ook van vriendinnen dat ze het aanvoelden, blijkbaar weet je dat het niet goed zit.

Fijne reis in ieder geval, geniet ervan, heel goed dat je echt hebt besloten om niet depri af te wachten.

9. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    nou dat klinkt wel heerlijk.. misschien nog plaats in je koffer?? ben bang dat wij toch maar de familie kerst tegemoet moeten gaan... veel plezier en zorg indd voor je reisverzekering mochte er problemen optreden natuurlijk

10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Weet iemand van jullie uit ervaring wat ik mag verwachten wat betreft de mate van bloedverlies en krampen?

Het vruchtje is met ongeveer 6 weken gestopt met groeien, ik zou nu 8 weken zwanger zijn.

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Lieve Katalaya,

Met afgrijzen lees ik je berichtje, wat vind ik dit erg zeg!
    En je voorgevoel... tja ik dacht ook zo´n gevoel te hebben, maar bij mij was het pure angst.
    Dat had ik voor jou ook zo gehoopt!

Sterkte meis, ik hoop dat je een beetje tot rust kan komen in IJsland!

12. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Heel veel sterkte toegewenst.. Heel veel stertke de komende tijd. Wat een nachtmerrie..

13. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik heb een miskraam gehad met 9 weken, vruchtje was ook niet groter dan 6 weken.
    ik heb zoveel gebloed als een heftige menstruatie maar de krampen waren wel heftig, toen het vruchtje eruit was (ik zag een heel k lein rond zakje met adertjes erin en ik denk dat dat het vruchtzakje was) waren de krampen over.
    ik ben onder de douche gaan staan en heb een warme kruik op mijn buik gehad.
    ik las dat je tampons mee nam maar die mag je niet gebruiken volgens mijn gyn want dan kun je een baarmoederontsteking krijgen.

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dank je wel voor het delen van je ervaring. Wanneer kwam jij erachter dat het niet meer leefde, en wanneer kwam je mk op gang? En hoe lang duurde het in totaal?

Dat van die tampons had ik inderdaad ook al uitgevonden.

15. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik heb mijn vruchtje met 6/7 weken zwangerschap verloren. De dag ervoor klopte het hartje nog. Ik had enorme buikkrampen, vergelijkbaar met een heftigenmenstruatie. Zondag ben ik het vruchtje verloren, de krampen werden toen minder heftig. Daarna nog wel veel bloed en stolsels verloren. Nu is het bloedverlies gelukkig bijna over.

16. heel erg veel sterkte *knuffel*

ik heb drie keer een mk gehad, de eeste twee keer waren een heftige menstruatie maar de laatste keer had ik echt wel 20 uur weeenpijn.
    ik hoop dat dit jou bespaard blijft, de geestelijke pijn is al bijna niet te verdragen!

17. Hier met 7 weken een miskraam gehad en was iets heftiger dan een normale menstruatie. Geen pijn die met weeën waren te vergelijken.

Zelf trouwens ook altijd het gevoel gehad dat er iets niet goed was, al bleef ik maar zwanger, maar bleek later pas.

Erg akelig dat het mis is gegaan en jullie weer terug moeten in de MMM, knuffel en sterkte met het verlies.

18. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte de komende tijd

19. Lauren84

Lauren84 Actief lid

29 nov 2011
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijk nieuws!
    Ik heb helaas vandaag ook het slechte nieuws gekregen dat ik een MA heb gehad. Ik zou morgen 8 weken zijn, maar het was al eerder mis met het vruchtje. De verloskundige zei tegen mij, dat als het vruchtje al een paar weken is blijven zitten, dat de kans dat het vanzelf afkomt heel klein is. Wanneer dat wel gebeurt, was dat volgens haar meestal pas rond de 12-14 weken, omdat je lichaam het weefsel dan gaat afstoten.
    Ik denk dus dat de kans klein is dat je gaat vloeien. Heel veel sterkte!

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hier kan ik wat mee. Bedankt.

Deel Deze Pagina