missed abortion bij 13 weken,. maandag curretage

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door cici86, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    controle gehad met de eendebek, de hand en de echo. baarmoedermond stond nog wat open dus ff oppassen dat ik geen infecties krijg.

babytje was gezond geen afwijkingen, hoogstwaarschijnlijk, is de moederkoek niet goed gehecht aan de baarmoeder, zodat het voedingstoffen tekort kreeg of los was gelaten dat was niet helemaal zeker.

kreeg wel het advies 6 maanden te wachten .. poeeeh das wel lang.. maar anders zou volgens haar de kans op weer een vlindertje best groot zijn.

onze vlinder is begraven op het kerkhof samen met alle andere vlindertjes tot 20 weken die geboren zijn in het ziekenhuis. toch wel mooi want was eigenlijk wel bang voor dat die na het onderzoek van de patholoog in de prullenbak werd gegooid maar dat is gelukkig niet zo . heb een kaartje met adres foto van het graf/kerkhof gekregen en verder staat er nog wat info in en een contactpersoon.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Cici: Wat goed dat je zo'n uitgebreide naontrole hebt gehad. Dat was bij mij helemaal niet. Fijn inderdaad dat ze jullie vlindertje wel een een waardige manier begraven is.

Het is logisch hoor, dat je er nog veel aan denkt. Ik ben nu ruim al een half jaar verder en opnieuw zwanger, maar toch... Ik had na drie maanden echt een terugslag. En de periode rond de uitgerekende datum was ook weer even moeilijk. Ik wi niet zeggen dat iedereen dat heeft, maar ik denk wel dat het normaal is als je dat wel hebt. De één zal het nu eenmaal makkelijker / sneller een plekje geven dan de ander. Neem daar gewoon zoveel tijd voor als jij nodig hebt.

Veel sterkte!

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @CiCi
    Wat vreselijk! Ik hoop dat het lichamelijk snel al wat beter gaat met je! Ik vond het namelijk zo zwaar dat het lichamelijk én geestelijk slecht ging na mijn curretage. Als je de lichamelijke klachten niet meer hebt, kun je geestelijk ook beginnen met het verwerken, anders blijf je er iedere dag aan herinnerd worden!
    En weet het je je er altijd verdrietig om mag blijven voelen, hoe lang het ook geleden is.
    Ik hoop echt dat je je snel beter voelt!

Deel Deze Pagina