Missed abortion bij 9 weken

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Jennifer2106, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lely27

lely27 Niet meer actief

Ohh nee toch :(
    Wat naar en oneerlijk!

Hoop dat je niet zoveel pijn krijgt.. en het nu toch echt los wil laten..
    Heel veel sterkte!

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Heel veel sterkte.

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Vandaag eindelijk schoon. Na 2 x cytotec gelukkig niet ook nog een curettage. Volgens de gyn moet ik een menstruatie afwachten en daarna mag ik weer zwanger worden. Weten jullie of dat ook echt zo is? Wil eigenlijk helemaal niet wachten maar als dat beter is doe ik dat natuurlijk wel.
    Ben wel heel blij dat het nu uit mijn lijf is. Ondanks het verdriet wil ik nu vooruit.

Hoe gaat het met jou lely?

Mamajojo hoe gaat het met je? Wanneer heb je weer een echo?

Liefs jen

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Alleerst nog: sterkte met het verlies.

Wij mogen van de gyn meteen weer zwanger worden. Ik denk eerlijk gezegd dat het afwachten van die menstruatie meer is omdat daarna het termijn beter te bepalen is. Maar...dit is wat ik denk, geen idee of het zo is. Maar wel vreemd dat er zo wisselend mee omgegaan wordt.

Fijn dat je schoon bent, helemaal geen (oud) bloedverlies meer? Ik ben de bevalling alsnog gecurreteerd, maar heb met vlagen alsnog bruinverlies :(

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel.

Jij hebt helemaal een heftige tijd gehad. Zo ver en dan nog dat het mis gaat. Verschrikkelijk. Krijg er kippenvel van meis.

De adviezen zijn idd zo tegenstrijdig dat ik het gewoon niet weet. Denk dat we na het bloeden gewoon zonder bescherming zullen vrijen maar deze maand geen ovutesten gebruiken. We zien het wel.

Ik bloed nog best heftig soms helder rood en soms wat bruin. Heb ook nog krampen dus ben er nog even zoet mee. Op de echo was alleen nog een verdikt baarmoederslijmvlies te zien wat gelijk is aan dat van een menstruerende vrouw. 7,5 mm zei ze.

Echt heftig dit. Het heeft er bij mij goed in gehakt. Om me heen zijn zoveel meiden zwanger en bij allemaal gaat het goed. Best confronterend.

Hoe gaat het met jou nu?

Liefs jen

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat fijn dat alles weer goed is.
    Bouwjaar heeft gelijk. Volgens de gyn, die ik heb gesproken na de controle echo, de vk en de huisarts mochten we meteen weer proberen zwanger te worden. De enig reden om te wachten is dat de termijn makkelijker te bepalen is. Ik ben na de mk meteen weer zwanger geworden zonder menstruatie. We krijgen nu een extra echo met 7 weken en 2 dagen en dan nog een rond de 10/11 weken.

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo irritant dat elke gyn weer iets anders zegt. Ik laat het deze maand gewoon op me afkomen en ga niet gericht klussen. Als het zo mag zijn dat het meteen weer lukt is het mooi meegenomen.

Super fijn da jij meteen weer zwanger bent geworden. Ik duim heel hard voor je dat deze kleine blijft plakken. Ben je nu angstiger voor de zwangerschap. Denk dat ik dat wel zou hebben.

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    idd wat bouwjaar zegt.....maar wat jij zegt is beste gewoon onbeschermd vrijen waneer je wil en dan zie je wel....dit klinkt heel lullig maar je kent me en weet dat ik niet zo bedoel, wil je beschermen.....maak aub niet de fout die ik gemaakt heb, ik ging na de eerste curretage er VOLLOP voor, precies op de juiste dagen vrijen, precies de standjes....want ik was al 12 weken zwanger geweest ik wilde dat terug! ging echt heel erg alles uit de kast halen....helaas duurde het toen 9 maanden waarop weer een miskraam volgde, toen ik rustig aan deed en gewoon ging vrijen zonder denken werd ik meteen zwanger na de 2e miskraam en nu weer......dus probeer gewoon de tijd te nemen je cylcus te herstellen, want die KAN van slag zijn, en vrij gewoon, niet teveel focussen en stressen op wanneer je ei is

nogmaals lieverd het klinkt heel simpel ,maar je weet dat ik niet zo bedoel, heb immers zelf meegemaakt.....alleen zelf heb ik dus die fout wel gemaakt dus zeg het liever =)

dikke knuf, en lief dat je naar me vraagt, komt wel keer, alles gaat naar behoren.

Liefs

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lieverd ik ben alleen maar blij met je:). Ik snap heel goed wat je bedoelt dus het klinkt echt niet lullig.
    Ik laat het deze x ff op z'n beloop en na m'n evt volgende menstruatie ga ik wel weer ovutesten gebruiken.
    En het terug willen wat je kwijt bent geraakt is heel menselijk.

Jij vandaag je echo. Ik duim heel hard voor je dat alles goed gaat.

Lief dat je er zo voor me bent.

Xxx

10. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hey meis graag gedaan, en dat is idd heeeel menselijk en logisch.

Vind echt lief dat je nog aan mij kan denken. mijne was goed.

Ik ga je idd blijven volgen want ik wil weer zien dat het bij jou gewoon volgende keer goed gaat en hoop zo snel mogelijk, dus al zitten we straks niet meer in dezelfde topics ik spiek gewoon je berichten af hihi, kline spion:D

je bent inmiddels schoon? en ook meer rut gevonden nu in je lichaam momenteel?

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    He lieffie

Ben zo blij voor je dat alles goed is. Gun het je zooo.

Ik blijf ook spieken in het sept topic. En we houden zeker contact. Ik hoop zo dat het snel weer lukt.

Volgens de echo ben ik schoon. Heb vandaag een zw test gedaan om te kijken of de hcg eruit is. Nou mooi niet. Knalpositieve test helaas. Bloeden is zga gestopt. Meer bruinverlies nog.
    Vandaag even een moeilijk dag. Veel gehuild. Zouden vandaag om 10 uur de 10 weken echo hebben en nu zit ik hier met niks. :(. Morgen hopelijk weer een betere dag. Ken dit ook niet van mezelf. Ben normaal vrij nuchter maar dat lukt me gewoon echt ff niet.

Dikke knuffff
    X

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hey meis
    neem jezelf vooral niet kwalijk dat je moet huilen, zelfs de nuchterste mensen hebben een grens, dit is niet zomaar wat.

Helaas kan HCG er lang in blijven zitten, volgens mijn gyn kon je niet zwanger worden zolang hoog is, maar proberen kan nooit kwaad alleen zou je dan als je vermoed dat je zwanger ben een bloedtest moeten doen en vroege echo omdat je dan niet weet of je oude hcg er al uit is,

gebruik je de goedkope testen van de KV? want die zijn heel goed hoor, heb nooit vals getest....na de HCG eruit was bleven ze omo wit en toen ze dus weer kleurde was ik zwanger. scheelt je namelijk hoop geld.

dikke knuf en je bent een schart!

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Vandaag gelukkig weer een betere dag :)
    Zal nog wel even met ups en doen gaan.
    Vandaag met ovutesten getest en zw test en ze zijn allemaal positief. Denk dat de ovutest op hcg reageert. Maar toch heb ik ook pijnen m'n lies en onderrug wat ik normaal heb als ik mijn ei krijg. Zo bizar dit. Weet gewoon ff niet wat mijn lijf doet. Ik temp ook dus ben benieuwdst wat die aangeeft. Maar een week na m'n mk een ei lijkt me wel erg snel toch.

Ik gebruik idd de kv testen of testpoint. Lekker goedkoop en ik vind ze gewoon goed. Vandaag alleen een midstream van zw&k gebruikt ie kreeg ik gratis bij de ovutesten.
    Heb een topic aangemaakt in zwangerschaps en ovulatietesten. Daar staan foto's van mijn testen.

Hoe voel jij je? Lekker aan het genieten van je mooie beebje.

Dikke knuffffffff
    X

14. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte meis, makkelijk is het niet en weet precies wat je voelt, denk de komende tijd lekker aan jezelf en neem de tijd dit te verwerken liefs knuffff

15. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jij ook heel veel sterkte. Helaas begrijpen wij elkaar. Om me heen heeft niemand ooit een mk meegemaakt. Laat staan 2.

Hoop zo voor je dat je snel weer zwanger bent en vooral dat het dan goed gaat. 3 x is scheepsrecht toch. Ik duim voor je. En denk idd aan jezelf. Doe ik ook. :)

Liefs jen

16. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Jen had net gereageerd op ander topic maar vind je super sterk!! dikke knuff

en ik hoop ook 3x scheepsrecht, ik ben ook een bewijs dat het kan na 2 miskramen. geef niet op meid, dikke knuff

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lieffie. Ik voel me ook weer sterk. Heb zoiets van zo nu de derde x gaat het gewoon goed komen. Kom maar op met mijn ei:D

Dikke knufffff terug. Je bent lief:)

18. Corien

Corien Lid

8 dec 2011
    52
    0
    0
    Heel veel sterkte.. Het is een rot tijd met veel verdriet..
    Ik hoop dat het lichamelijk goed met je gaat.. En dat je dit optermijn een plekje kan geven..

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dank je corien. Gelukkig gaat het redelijk goed met me. Het vloeien is eindelijk gestopt dus nu hopen dat de hcg ook snel verdwijnt.

Deel Deze Pagina