Hallo meiden, Even een vraag. Ik ben nu 7 weken zwanger en heb zojuist bij mijn toiletbezoek (afvegen) behoorlijk wat bloed op mijn papiertje gezien. We hebben niet gevreeƫn oid dus het lijkt me niet zo snel een gesprongen vaatje. Maar wie ben ik... Nu zit ik altijd te twijfelen omdat het weekend is wat ik moet doen in deze? Gewoon de vk bellen en het verhaal voorleggen? Bedankt alvast
Ik zou de verloskundige bellen als je je zorgen maakt. Je kan ook tot na het weekend wachten, want waarschijnlijk kan de verloskundige niet meer doen dan een afspraak plannen voor een vroege echo. Hoop dat het goedkomt, bloedverlies hoeft gelukkig niet verkeerd te zijn.
Bedankt voor je reactie babycoco Daar ben ik inderdaad bang voor dat ze toch niet zoveel kan betekenen
Door wat druk te zetten bij een grote boodschap kan er ook al een bloedvaatje knappen. Dus het hoeft niks ernstigs te zijn. Maar hoe gaat het nu?
Ik denk zelf dat het niet goed is. Het bloeden heeft aangehouden en wordt sinds vanavond ook meer. Ben er best kapot van.. Morgenvroeg bel ik de verloskundige en ik hoop direct terecht te kunnen.
Ja dat is wel erg je bent al 3 weken in de ban van een nieuw wondertje Heel veeel sterkte hopelijk is het niks Vraag gewoon om een echo doen ze vast wel Heb je ook krampen stolsels?
Ik heb geen krampen maar wel stolsels. Deze zijn niet overdreven groot. Ongeveer 1 cm Maar omdat he toch toenemend bloedverlies is en nu redelijk veel, vervliegt de hoop die ik had enigszins.. Ik ga er inderdaad vanuit dat ik morgen terecht kan
Stolsels is een teken dat het niet goed is. Ik denk een miskraam. Ik hoop dat ze tijdens de echo positief nieuws kunnen geven.