missed abortion en hoe verder

Discussie in 'Miskraam' gestart door marit123, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ben ook erg benieuwd. Heb veel aan je gedacht.

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Het was erg verdrietig, maar heel mooi. Vond het heel moeilijk om het los te laten. Het was koud en guur, maar toen we terugliepen begon de zon te glinsteren op het water en werd het lekker warm. We kijken positief vooruit.

Bedankt meiden

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Super meid dat de zon zo mooi ging schijnen.

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Heeft inderdaad iets moois zo'n afscheid. Een mooie afsluiting van een mooie, bijzondere, moeilijke en verdrietige periode!

5. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Mupkuh, nog gestest?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ja vanochtend en je raad het al helaas negatief. Terwijl mijn borsten net beginnen op te zetten. Maar ja temperatuur was ook laag.

Meiden jullie mogen me wel toevoegen op msn ofzo als jullie willen! patricia.babylove@live.nl

7. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    ik heb geen msn! Wel gehad, maar onze computer werd er zo traag van...

8. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Jammer trouwens van je test... Nu moet je nog meer geduld hebben he?

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Valt wel mee eigenlijk, ben ongi geworden vandaag :D

10. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Gefelicitieerd met je (redelijk op tijd) ongi dan maar he? Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Ik heb vandaag ook maar een testje gedaan om te kijken of alle HCG eruit is. Gelukkig was hij negatief! Dat ik dat nog ooit zou zeggen...

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Positieve manier om er tegenaan te kijken Msroxy! :)

Ik hoop dat mijn cyclus ook weer snel op gang is. Wel een goed idee om straks te checken of al het HCG weg is. Straks in ieder geval dan geen twijfel als ongi laat is en je weet niet of het HCG "oud" is.

Heb de afgelopen twee dagen weer gewerkt en moet zeggen, viel niet mee. Heb dan ook vrij intensieve baan met minimaal 10 tot 11 uur per dag. Morgen kan het hoop ik iets rustiger.

Heb wel sinds gisteren weer meer buikkrampen. Ken ik niet van mijn ongi. Het vloeien wisselt nog wel. Hebben jullie dat ook gehad?

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik moet wel zeggen dat mijn ongi hoe het begon deze keer heel anders aan voelde. Vooral het begin had geen idee waar mijn lichaam mee bezig was. Maar in een keer hevige krampen en een beetje bruin. Daarna is het gestopt. En vanacht weer flinke krampen en veel pijn wat tot vanochten door ging. Nu ben ik ongi helder rood bloed. Ben ik wel blij mee.

13. Essit

Essit Lid

25 mrt 2008
    57
    0
    0
    Ik vind het een eng idee om weer ongi te worden. Ik heb ff genoeg bloed gezien en zou weer bang zijn dat het niet zou stoppen. Ik ben overigens wel helemaal gestopt met vloeien. Nu wachten tot ik weer ongi word.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ga je wel meteen weer proberen zwanger te worden of nog even wachten?

15. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    @wannabmum, Bij mij heeft het vloeien ook nog vrij lang geduurd hoor! Met tussenpozen... Soms een dag bijna niet, maar dan weer even wat meer. Heb je al een controle-echo gehad? Anders is je baarmoeder misschien nog wel een beetje aan het opschonen.

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Krijg dus geen controle echo, heb sowieso geen controle afspraak bij de gyn, vond hij niet nodig.
    Vorige week voelde ik me niet helemaal serieus genomen toen ik belde, dus zie er een beetje tegenop om weer aan de bel te hangen als ik vragen heb.

17. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    dat begrijp ik ja... En je verloskundige, wat vind die er van? Of ben je niet bij een verloskundige geweest?

18. Essit

Essit Lid

25 mrt 2008
    57
    0
    0
    Nee ik ga even wachten en een half jaartje me llijf tot rust laten komen. Ik ben zo bang het weer mee te maken.

Ik krijg wel controle. Ik moet over 5 weken terug komen.

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik moet 23 april terug. Ik weet niet of ik dan een echo krijg. Want ze zeiden dat alles weg gehaald is met de curretage. En als ik die wel krijg hoop ik een eitjuh te zien. Wel een beetje raar want heb mijn moeder meegevraagd maar komt wel goed.

20. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi Wannabmum,
    Ik heb na de miskraam 12 (!) gevloeid en weer 13 dagen later was ik al weer ongesteld.
    Dus het vloeien kan wel langer duren. Ik dacht dan dat het al gestopt was en dan kwam er toch nog meer.
    Als je het niet vertrouwt, aan de bel trekken hoor, daar zijn ze voor!;)

Ik probeer een beetje afstand te nemen van het forum, omdat ik er niet zo veel mee bezig wil zijn.
    Dus andere meiden, sterkte met alles , ik kom zo af en toe nog wel kijken hoor.

LIefs, Marit

Deel Deze Pagina